• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Djuping
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:
    Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

Reagerar omgivningen på dina stora bröst? Något du lägger märke till?

På stan, gymmet, stranden eller annan plats?

Män har en tendens att inte kunna dölja vad de tittar på.
  • krille62
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-13 22:47:55 följande:

Måste vara något fel på FL just nu.

Ser fram emot att de kommer tillbaka.
  • Underhill
    Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

Inte illa :) gött me ett varmt bad. Bröst är kvinnligt läckert :)
    E vi överens så kör vi
  • Josh

Så otroligt fina bröst du har hjärtat! ???? Enligt mig så här du inte för stora bröst, fast nu har jag ju bara sett en bild. Men du ska vara sjukt stolt för att dom är så fina! ???? Man ser verkligen hur mysigt det skulle vara att få smeka dom! ????
  • Bröstlängtan

Underbart vackra bröst på en otroligt vacker kvinna!

Tack för att du delar med dig av din gudomlighet!!!

Du är finast!
  • Anonym (Suck)
    Josh skrev 2018-09-14 07:25:15 följande:

Så otroligt fina bröst du har hjärtat! ???? Enligt mig så här du inte för stora bröst, fast nu har jag ju bara sett en bild. Men du ska vara sjukt stolt för att dom är så fina! ???? Man ser verkligen hur mysigt det skulle vara att få smeka dom! ????

Hjärtat? Kan ni snubbar sluta sliska er alltför mycket ?! Spyr
  • Anonym (MajkenX)

Snygga bröst på en snygg kvinna ;)
  • BalkanBoy85
    Anonym (Amanda) skrev 2017-11-25 18:05:19 följande:

Dom är helt äkta Tack!

Nu tar vi och lugnar ner oss för det här är ju en tråd som handlar om bröst 

Finns du bara på FL? Ser ongen bild utav dig av nån konstigt anledning. Önskar en fortsatt trevlig dag
  • Mr K69
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-13 22:47:55 följande:

Måste vara något fel på FL just nu.

Jo vad synd. Vill gärna se mer av dina snygga bröst ;D
  • Anonym (tuttar)
    Anonym (Suck) skrev 2018-09-14 07:28:47 följande:

Hjärtat? Kan ni snubbar sluta sliska er alltför mycket ?! Spyr

Ja, jag runkade till hennes bröst...ok?