stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

Måste vara något fel på FL just nu.
Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.
Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.
Så otroligt fina bröst du har hjärtat! ???? Enligt mig så här du inte för stora bröst, fast nu har jag ju bara sett en bild. Men du ska vara sjukt stolt för att dom är så fina! ???? Man ser verkligen hur mysigt det skulle vara att få smeka dom! ????
Dom är helt äkta Tack!
Nu tar vi och lugnar ner oss för det här är ju en tråd som handlar om bröst
Måste vara något fel på FL just nu.
Hjärtat? Kan ni snubbar sluta sliska er alltför mycket ?! Spyr