stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Tack för allt positivt, jag kan med andra ord fortsätta vara stolt över dessa två
[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Men jäklar vilka fina tuttar du berikats med, ryms ju knappt på bilden ;D Har en dröm om att få känna på bröst i den storleken någon gång, får väl se om den slår in någon gång.
Hoppas man får se mer och fler bilder av dej. Tack så mycket för den här bilden!!!
Otroligt, varför är jag den enda som inget ser!? Kan det vara någon typ av mental blockering?
Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång
Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång
Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.
Måste vara något fel på FL just nu.