• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Obelisken
    Anonym (J) skrev 2018-09-15 00:03:54 följande:

Tack för allt positivt, jag kan med andra ord fortsätta vara stolt över dessa två

Otroligt, varför är jag den enda som inget ser!? Kan det vara någon typ av mental blockering?
  • Djuping
    Obelisken skrev 2018-09-15 00:59:53 följande:
    Otroligt, varför är jag den enda som inget ser!? Kan det vara någon typ av mental blockering?
    Japp, du drabbades av tuttknock. Så stora var de. Otrolig J-kupa...
  • Anonym (Pete)
    Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:
    my goodness, vill du gifta dig med mig? Sexiga, enorma och sitter dessutom på en blondin. Skulle ju inte bli jätteledsen om du vill bjuda på lite mer bilder framöver.
  • Mr K69

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Men jäklar vilka fina tuttar du berikats med, ryms ju knappt på bilden ;D Har en dröm om att få känna på bröst i den storleken någon gång, får väl se om den slår in någon gång.

Hoppas man får se mer och fler bilder av dej. Tack så mycket för den här bilden!!!

• Obelisken
    Obelisken skrev 2018-09-15 00:59:53 följande:

Jag har fått min syn åter! pheeeeeeeeeeewww
  • Anonym (J)

Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång

• Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-15 08:35:58 följande:

Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång

Jag tycker allt du skriver ovan + att de är naturliga är det som gör dem så vackra. Nu känner jag ju inte dej heller men av det lilla du skrivit och av de bilder jag sett så verkar du vara en jättefin person både till det yttre och inre. Jättetack för de bilder du skickat hittils, hoppas du skickar fler och visa gärna mer hud :D
  • Anonym (Jöns)
    Anonym (J) skrev 2018-09-15 08:35:58 följande:

Det är ju också kombinationen av riktigt stora bröst och att du är stolt över dem, det är väldigt sexigt. Storbystade som gnäller är inte sexigt alls.
  • Anonym (Suck)

Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.

• Mr K69
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-13 22:47:55 följande:

Måste vara något fel på FL just nu.

Jepp, saknar bilder på dej....