• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (P)

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Dina bröst är sagolikt fina. En stor del av det vackra ligger i att man kan se att de är riktigt tunga.

• Anonym (J)
    Mr K69 skrev 2018-09-15 16:21:40 följande:

Alltså det finns alltid någon som fäller negativa kommentarer till vad man än gör eller säger. Någon gång i livet brukar man komma på att det är ofta de som själva inte mår bra, är avundsjuka eller kanske rentav har någon diagnos som gör det. Många gånger vill de att andra ska ha det lika skit som dem och därför säger eller gör de som de gör. Men någonting som kan reta dem till vansinne är när personer inte gör som de vill. Många gånger är det de som tex är mobbare, både i skolan och i arbetslivet. Så vad jag vill ha sagt med det är...... låt de inte få rätt och trycka ner dej/er. Skit i negativa kommentarer och lyssna på dem som lyfter er eller som man brukar säga, ger positiv energi. J, du gör som du känner men låt ingen trycka ner dej med skitkommentarer.

Har blivit bättre på att strunta i det, men har fortfarande svårt i vissa lägen då jag anser att det finns fler med sämre självförtroende och kan läsa det här och mår sämre och vill stå upp för dessa också och få personer att inse att man inte kan säga allt som man tänker och tycker utan att tänka sig för
  • Anonym (J)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-15 16:55:58 följande:

Tror rent generellt att tjejer har mer problem med sina extra kilon

än vad killar har. 

Jag uppskattar kurvor - men framför allt uppskattar jag verkligen en kvinna

som trivs med sin kropp och njuter av den.

Har haft turen att träffa några sådana .....

Det stämmer nog, blivit mer trygg i mig själv, och tror det syns utåt
  • Anonym (J)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-15 17:53:51 följande:

Du behöver inte säga någonting...det är jag som ska tacka för att jag fått se en del av din perfekta skönhet.

Mr K69 skrev 2018-09-15 18:28:27 följande:

Håller med! Tack från mig med, så otroligt vackra bröst du har. Lycko den som får gosa med dej och dem. Du satte verkligen guldkant på den här helgen för mig.

Tack för era fina ord, mm tyvärr finns det ingen som gosar med dem.men det är en annan historia
  • Anonym (J)
    Anonym (P) skrev 2018-09-15 22:06:43 följande:

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick]

Dina bröst är sagolikt fina. En stor del av det vackra ligger i att man kan se att de är riktigt tunga.[/quote]

Tack så mycket, mm dem är rätt så tunga nog ett par kilo i varje, svårt att uppskatta
  • BalkanBoy85

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Din milde tid...

• Anonym (J)
    BalkanBoy85 skrev 2018-09-16 00:45:09 följande:

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick]

Din milde tid...[/quote]

Du gillade det eller?
  • Bröstlängtan
    Anonym (J) skrev 2018-09-15 23:59:30 följande:

Tack för era fina ord, mm tyvärr finns det ingen som gosar med dem.men det är en annan historia

Jag skulle gärna vilja ta del av din historia...
  • Anonym (J)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-16 06:46:29 följande:

Jag skulle gärna vilja ta del av din historia...

Hade en kille som gärna gosade med dem, men av lite olika orsaker lämnade han förhållandet för 1,5 vecka sedan
  • BalkanBoy85
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 00:57:08 följande:

Din milde tid...

Du gillade det eller?[/quote]

Gillade det mer än du tror