• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (J)
    Firepants skrev 2018-09-13 23:14:01 följande:
    Synd att du försvann.
    Är tillbaka, något som gör det tråkigt att jag försvann?
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:

Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

Otroligt fina bröst Emma, var riktigt stolt över dom.
  • Firepants
    Anonym (J) skrev 2018-09-14 12:02:22 följande:

Är tillbaka, något som gör det tråkigt att jag försvann?

Det tycker jag absolut. Du chockade med en fantastisk bild och sen försvann. :)

Blev ju nyfiken
  • Clark73
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:

Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

Dina bröstet är mycket fina, hur är det annars med den jobbiga sjukdomen eller va det var? Jag vill och hoppas att du är helt frisk.

• Anonym (tuttar)
    Firepants skrev 2018-09-14 12:40:05 följande:

Blev ju nyfiken
    Tuttchock!
  • Anonym (J)
    Firepants skrev 2018-09-14 12:40:05 följande:

Blev ju nyfiken

• Djuping
    Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:
    Hej!

Känner du till att bombinnehav är olagligt i Sverige?

Måste tyvärr informera polisen om dina bomber.

• Mr K69

Jättestort tack alla ni som skickar/at in bilder på era fina bröst. Verkligen kul att se vad fina ni är. Synd bara att de försvinner av någon anledning. Och tack ni som kommenterar och håller er till ämnet så inte tråden spårar ur, blir så mycket roligare att följa då.

Tack tack :D

• Firepants

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj.

Trodde ärligt att den där storleken inte existerade speciellt inte naturligt.

Finns det måhända en möjlighet att få skriva till dig privat?

Ett nej är helt okej. ;)

• Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:
    Firepants är nyfiken på ALLA och ber ALLA kvinnor om privat kontakt. Bara så du vet.