stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.
Det är ju också kombinationen av riktigt stora bröst och att du är stolt över dem, det är väldigt sexigt. Storbystade som gnäller är inte sexigt alls.
Jag tycker allt du skriver ovan + att de är naturliga är det som gör dem så vackra. Nu känner jag ju inte dej heller men av det lilla du skrivit och av de bilder jag sett så verkar du vara en jättefin person både till det yttre och inre. Jättetack för de bilder du skickat hittils, hoppas du skickar fler och visa gärna mer hud :D
Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.
Kommentarer som denna lär ju inte direkt leda till att fler lägger upp bilder.
Vad ser du som rejält överviktiga undrar jag?
Jag kan säga att ja jag har några kilo extra på min kropp, men skulle absolut inte kalla mig rejält överviktig och då kan jag säga att jag är rätt så kritisk mot mig själv och mitt yttre (bortsett från brösten). Men alla har vi olika mått på vad det innebär så därför jag undrar
Håller inte alls med. Däremot cirkulerar det en och annan avundsjuk stackare här.
Vad ser du som rejält överviktiga undrar jag?
Jag kan säga att ja jag har några kilo extra på min kropp, men skulle absolut inte kalla mig rejält överviktig och då kan jag säga att jag är rätt så kritisk mot mig själv och mitt yttre (bortsett från brösten). Men alla har vi olika mått på vad det innebär så därför jag undrar