• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Endastjag
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:22:04 följande:

Mm är inte lika populärt i min ålder dock.. iaf inte bland de killar jag mött bara några enstaka som tycker om min kropp för vad den är

Du var 35?
  • Anonym (J)
    Endastjag skrev 2018-09-16 17:25:31 följande:

Du var 35?

Nä 25,
  • Endastjag
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:27:12 följande:

Nä 25,

Oj, ja så unga män har ofta andra preferenser.
  • Anonym (J)
    Endastjag skrev 2018-09-16 17:32:53 följande:

Oj, ja så unga män har ofta andra preferenser.

Mm dem har ju de tyvärr, bortsett från mitt ex, han älskade min kropp men det hjälper ju inte nu
  • Endastjag
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 18:02:02 följande:

Mm dem har ju de tyvärr, bortsett från mitt ex, han älskade min kropp men det hjälper ju inte nu

Du kommer hitta en annan man - snart.
  • Anonym (Ja)

Skulle inte haft nåt emot och smeka dessa underbara bröst. ???? men du förtjänar någon som inte bara är ute efter brösten, utan någon som vill dela livet med dig med allt vad det innebär. Puss på dig. ????

• Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:07:45 följande:

Mm kanske det, tyvärr är det ju så att kroppen inte allt speglar hur brösten ser ut, är en kvinna med kurvor och några extra kilon...

Men det är ju just det som gör dej så vacker. En drömkvinna för mej ivf.
  • Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:22:04 följande:

Mm är inte lika populärt i min ålder dock.. iaf inte bland de killar jag mött bara några enstaka som tycker om min kropp för vad den är

Jag tror faktiskt inte att det stämmer riktigt. När jag var i din ålder så tyckte jag att kvinnan med ditt utseende var min dröm. Jag var dock för feg för att säga det till mina kompisar som hade andra preferenser. Nu när jag pratar med dem så erkänner några av dem att de tänkte lika som mej då (och nu). Skulle vara kul om vi nu kunde krossa myten om hur man "ska" se ut och inse att det är väldigt individuellt.
  • Djuping
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:19:24 följande:
    Tack ;) inte schysst mot andra bröst dock ;)
    Bara en kvinna kan vara bystdrottning.
  • Anonym (Suck)
    Djuping skrev 2018-09-16 19:43:45 följande:

Bara en kvinna kan vara bystdrottning.

Finns fler som kan vara drottningar.