stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Det ser jag fram emot. Att en kvinna som du är singel är en gåta.
Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör
Önskemål från Clark73:
Det ser jag fram emot. Att en kvinna som du är singel är en gåta.
.
.Helt galet vackra bröst!!!
Men du verkar ha humor, storsinthet och ett öppet sinne. Det i kombination med dina underbara bröst gör totalt sett en drömkvinna som många, verkligen många män drömmer om!
Jag blir så positivt överraskad över alla fina komplimanger ni lägger, visste med mig att dem kanske var något extra men trodde aldrig jag skulle få höra det nu skrivit tack för att ni gör min lite jobbiga vardag bättre och jag får tankarna på något annat än min seperation för stunden
Jag blir så positivt överraskad över alla fina komplimanger ni lägger, visste med mig att dem kanske var något extra men trodde aldrig jag skulle få höra det nu skrivit tack för att ni gör min lite jobbiga vardag bättre och jag får tankarna på något annat än min seperation för stunden
Mm kanske det, tyvärr är det ju så att kroppen inte allt speglar hur brösten ser ut, är en kvinna med kurvor och några extra kilon...
Dina klenoder förtjänar all uppmärksamhet.
Så fantastiskt fina och alla andra bröst bleknar vid en jämförelse.
Extra kilon och ett sinne som ditt är ju definitionen av en drömkvinna!