Tack för alla svar =)
Anonym fundersam: Ja jag har ont när jag går, reser mig, sätter mig, vänder mig i sängen osv, går till kiropraktor 1 gång i veckan, fått övningar, provat alla bälten m.m men inget tycks hjälpas, jag har även blivit rekommenderad att gå promenader och att simma, jag har bara simmat en gång men försöker gå korta promenader varje dag för att det inte ska bli värre. Jag ska inte direkt resa till andra sidan jorden utan i såfall en resa på ca 2 timmar, de kommer vara kämpigt men väl i värmen tror jag de blir bättre.
Anonym ***: Jag är även en annan sjukdom som jag inte kan behandla när jag är gravid men som alltid blir bättre av saltvatten och sol, så jo jag kan tom bli friskare.
Sweetsofia: Nej FK betalar inte min resa, det är sambon som tänkt bjuda mig på den då han tycker jag förtjänar de och vill unna mig lite lyx innan förlossningen.
Vi båda kan behöva komma i väg hemifrån då vi haft en väldigt kämpig period med både dödsfall och annat jox..
MissLindiz: Jo självklart vet ju inte FK vart jag befinner mig, men skulle bli himla jobbigt om man blir påkommen.
Dessutom vill de att man tar med sig läkarintyg osv att man har en riskfri graviditet och ej tvillingar mm... Ska till läkaren imorgon kanske kan rådfråga henne