Någon med BF i Juli?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)
Försökt bokat upp ossed massa aktiviteter fram tills bebis kommer... tycker det går såååå sakta
Har precis varit hos barnmorskan, nu ligger huvudet fixerat nedåt. Magen växer precis som den ska och mitt järnvärde har gått upp. Dessutom har sammandragningarna lugnat sig rejält sista veckan. Allt känns så jäkla bra just nu. Ska nog klara de här sista 7 veckorna också!
Var tvungen att skriva av mig lite, konstigt att man kan bli lycklig av så lite men jag tycker alltid det är skönt när man kommer från barnmorskan och allt ser bra ut, ska kanske fira med en glass :)
Har precis varit hos barnmorskan, nu ligger huvudet fixerat nedåt. Magen växer precis som den ska och mitt järnvärde har gått upp. Dessutom har sammandragningarna lugnat sig rejält sista veckan. Allt känns så jäkla bra just nu. Ska nog klara de här sista 7 veckorna också!
Var tvungen att skriva av mig lite, konstigt att man kan bli lycklig av så lite men jag tycker alltid det är skönt när man kommer från barnmorskan och allt ser bra ut, ska kanske fira med en glass :)
Min mage har varit konstig idag igen! Sprungit akut på toaletten, tre-fyra gånger. Sedan att det är relativt trögt när jag väl sitter är en annan femma!
Förhoppningsvis startar förlossningen snart.
22 dagar kvar till BF!
Min mage har varit konstig idag igen! Sprungit akut på toaletten, tre-fyra gånger. Sedan att det är relativt trögt när jag väl sitter är en annan femma! ![]()
Förhoppningsvis startar förlossningen snart.
22 dagar kvar till BF! ![]()