• jenniferferm

Någon med BF i Juli?:)

Är det någon med BF i Juli som vill följas sista veckorna som är kvar?:)

• Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)
  • Kevinsmamma09
    Mimmi O skrev 2014-06-11 02:53:30 följande:
    Men hur länge kan man hålla på att tömma tarmen innan en FL? Har nu hållit på och varit på toaletten 6ggr sedan i eftermiddags utanatt jag fått några förvärkar eller dylikt. Kanske inte har med förlossningen trotsallt. Jag brukar inte göra nummer två mer än 1gång/dygn annars... Men jag är dock fortfarande normal/hård trots att jag går så ofta. Usch jag vill bara att det drar igång!

Jag har ingen aning. Har själv haft det så från och till i flera veckor och har inte ens funderat på att det har något med förlossningen att göra, men för vissa är det kanske så! Det är inte långt kvar nu, håll ut, du får något helt fantastiskt för all väntan och det är så värt det!
  • Mimmi O
    Frida Andersson skrev 2014-06-11 15:58:37 följande:

Tjohooo fått snitt datum idag!! 14 dagar innan bf så helt plöttsligt bara 29 dagar kvar! !

Varför ska du snittas?
  • Mimmi O

Måste fortfarande springa en del på toaletten. Det är som sagt inte speciellt löst men det blir betydligt oftare än förut.

Jag har idag gått på stan i tre-fyra timmar och fått stanna upp några gånger då det huggit till ordentligt i vänster ljumske. När jag kom hem hade jag även en massa molvärk i rygg och mage... Som tyvärr gett med sig nu!

Vill så gärna att bebis kommer nu...

• Frida Andersson
    Mimmi O skrev 2014-06-11 19:25:29 följande:
    Varför ska du snittas?

Blev akut snitt med ettan då jag var på tok för trång. Planerat snitted tvåan och nu blev det automatiskt med trean.
  • Kevinsmamma09
    Frida Andersson skrev 2014-06-11 15:58:37 följande:
    Tjohooo fått snitt datum idag!! 14 dagar innan bf så helt plöttsligt bara 29 dagar kvar! !
    Va härligt att få ett datum, att veta att just då kommer vår bebis :0)
  • klarlack

Hej. Jag har BF sista juli så jag joinar er här:) Det är mitt 3:e barn och jag mår förvånansvärt bra:)

• lalalovee

Idag var jag och mannen på förlossningsförberedande kurs! Gud det är nära nu tjejer! Någon som börjat packa bb-väskan ännu?

• Virre1979
    lalalovee skrev 2014-06-11 23:41:55 följande:
    Idag var jag och mannen på förlossningsförberedande kurs! Gud det är nära nu tjejer! Någon som börjat packa bb-väskan ännu?

Jag också, inte i Huddinge? :)
  • jenniferferm
    klarlack skrev 2014-06-11 23:36:58 följande:
    Hej. Jag har BF sista juli så jag joinar er här:) Det är mitt 3:e barn och jag mår förvånansvärt bra:)
    Välkommen!:)
Svar på tråden Någon med BF i Juli?:)