BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Smilisarna från iphone emoji är okända för familjeliv, därför blir det en massa frågetecken!
Vi plussade igår och ser fram emot ett syskon omkring den 19 februari :) Blir ca 1,5 år mellan barnen så det blir roligt :) Har inga symtom alls än precis som förra gången men det kommer ju, man får vara glad så länge man mår bra! Hade en jättebra graviditet förra gången så hoppas att denna går bra också :)
Hej alla
Så lycklig!! Plussade nyss efter ett tidigt mf förra månaden så nu hoppas jag denna lilla vill stanna <3 Beräknat BF enligt FL är 23 feb, det blir min fjärde men en riktig "sladdis" då min minsta är 10 år :)) Ska bli så roligt att få "börja om igen"
Ligger och ler och klappar mig själv på magen... Ha ha vilken känsla
Nu börjar det samlas på en hel del! Kan inte vi (läs någon) fixa en BF-lista?
Eller hur gör man? Börjar någon skriva sin BF och sen fyller nästa på själv och postar osv?
Har precis plussat efter ett mf i april. Vågar knappt tänka tanken att det ska gå vägen denna gång. Vi kämpade med vårt första i 2 år och har haft 2 mf. Men jag försöker leva för stunden och just nu är vi med barn. Bf enligt fl är 24 februari. Åh tänk om det går vägen. Lyckorus!!!
Har precis plussat efter ett mf i april. Vågar knappt tänka tanken att det ska gå vägen denna gång. Vi kämpade med vårt första i 2 år och har haft 2 mf. Men jag försöker leva för stunden och just nu är vi med barn. Bf enligt fl är 24 februari. Åh tänk om det går vägen. Lyckorus!!!