• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Sötnöten

Smilisarna från iphone emoji är okända för familjeliv, därför blir det en massa frågetecken!

• Mariiiah

Vi plussade igår och ser fram emot ett syskon omkring den 19 februari :) Blir ca 1,5 år mellan barnen så det blir roligt :) Har inga symtom alls än precis som förra gången men det kommer ju, man får vara glad så länge man mår bra! Hade en jättebra graviditet förra gången så hoppas att denna går bra också :)

• Johanna1988
    Vårtpyre skrev 2014-06-15 11:22:57 följande:
    Johanna88:
    Grattis!!:)
    Då är vi beräknade samma dag du och jag!????
    Grattis till dig med
  • Annette79

Hej alla

Så lycklig!! Plussade nyss efter ett tidigt mf förra månaden så nu hoppas jag denna lilla vill stanna <3 Beräknat BF enligt FL är 23 feb, det blir min fjärde men en riktig "sladdis" då min minsta är 10 år :)) Ska bli så roligt att få "börja om igen" Ligger och ler och klappar mig själv på magen... Ha ha vilken känsla

• Sötnöten

Nu börjar det samlas på en hel del! Kan inte vi (läs någon) fixa en BF-lista? Eller hur gör man? Börjar någon skriva sin BF och sen fyller nästa på själv och postar osv?

• Vädurtjejen

Har precis plussat efter ett mf i april. Vågar knappt tänka tanken att det ska gå vägen denna gång. Vi kämpade med vårt första i 2 år och har haft 2 mf. Men jag försöker leva för stunden och just nu är vi med barn. Bf enligt fl är 24 februari. Åh tänk om det går vägen. Lyckorus!!!

• Killerhillary
    Annette79 skrev 2014-06-15 13:15:02 följande:
    Hej alla smile1.gif
    Så lycklig!! Plussade nyss efter ett tidigt mf förra månaden så nu hoppas jag denna lilla vill stanna <3 Beräknat BF enligt FL är 23 feb, det blir min fjärde men en riktig "sladdis" då min minsta är 10 år :)) Ska bli så roligt att få "börja om igen" smile1.gif Ligger och ler och klappar mig själv på magen... Ha ha vilken känsla smile5.gif
    Hej Annette, grattis till plusset! Jag är i samma situation som du - plussade direkt efter ett tidigt missfall (dag 41). Det känns lite extra oroligt. Nu har jag enligt så långt jag kan räkna ut passerat det datumet iaf med någon dag, så hoppas hoppas det går vägen denna gång.  Går inte att veta exakt hur långt gången jag är eftersom jag inte fick tillbaka min mens. Har VUL inbokat 25/6, så då får jag veta både om det ser bra ut, och isf hur långt gången jag är. 

Min son är tre i oktober och vi har försökt rätt länge att få en till. Är 39 så den biologiska klockan tickar lite extra. Vad härligt med en sladdis, har ni försökt länge? 
  • Annette79
    Killerhillary skrev 2014-06-15 14:17:12 följande:
    Hej Annette, grattis till plusset! Jag är i samma situation som du - plussade direkt efter ett tidigt missfall (dag 41). Det känns lite extra oroligt. Nu har jag enligt så långt jag kan räkna ut passerat det datumet iaf med någon dag, så hoppas hoppas det går vägen denna gång.  Går inte att veta exakt hur långt gången jag är eftersom jag inte fick tillbaka min mens. Har VUL inbokat 25/6, så då får jag veta både om det ser bra ut, och isf hur långt gången jag är. 

Min son är tre i oktober och vi har försökt rätt länge att få en till. Är 39 så den biologiska klockan tickar lite extra. Vad härligt med en sladdis, har ni försökt länge? 
    Hej Åh vilken känsla det är att få det där plusset igen Förstår din oro, fy, mf är inte kul men nu väntar vi bebisar inte mf

Skönt med VUL tidigt så man förhoppningsvis kan känna sig lite lugnare :) Jag tänkte inte ringa mvc förns jag passerat v 6 och förhoppningsvis börjat få massa symptom. Mysigt med en tre åring hemma, då blir det ju ca fyra år mellan dina barn. Låter perfekt :)) Jag har fyra år mellan min äldsta och min trea och det är kanon faktiskt!! Vi har försökt fyra månader nu och hunnit med två tidiga mf så nu hoppas jag verkligen det blir bebis av denna graviditet <3
  • Annette79
    Vädurtjejen skrev 2014-06-15 13:32:41 följande:

Har precis plussat efter ett mf i april. Vågar knappt tänka tanken att det ska gå vägen denna gång. Vi kämpade med vårt första i 2 år och har haft 2 mf. Men jag försöker leva för stunden och just nu är vi med barn. Bf enligt fl är 24 februari. Åh tänk om det går vägen. Lyckorus!!!

Har oxå precis gått igenom ett tidigt mf, faktiskt två mf på fyra månader så nu hoppas jag det är våran tur!! Kom ihåg att vi väntar bebis och inte mf Lycka
  • JJF
    Annette79 skrev 2014-06-15 13:15:02 följande:
    Hej alla smile1.gif
    Så lycklig!! Plussade nyss efter ett tidigt mf förra månaden så nu hoppas jag denna lilla vill stanna <3 Beräknat BF enligt FL är 23 feb, det blir min fjärde men en riktig "sladdis" då min minsta är 10 år :)) Ska bli så roligt att få "börja om igen" smile1.gif Ligger och ler och klappar mig själv på magen... Ha ha vilken känsla smile5.gif
    Grattis! Hoppas lillisen vill stanna nu denna gång!
Svar på tråden BF Februari 2015