• Bobabe

BF Februari 2015

Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
    Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
    Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
    Så detta blir alltså fjärde barnet. 
    Hoppas fler hoppar in i tråden

• Svar på tråden BF Februari 2015
  • Tezzan

Hej! Jag plussade i veckan och var på ett vul, de kunde endast se att jag var i en tidig graviditet. Ska tillbaka på torsdag så kanske jag kan få veta mer i vilken vecka jag är i, men enligt min uträkning så bör jag ha vd i februari ??? Jag har en son på 11 månader sen innan så det blir tätt med barn nr 2 här ???? hoppar med i tråden om det är ok? ???

• t123
    Sötnöten skrev 2014-06-15 13:20:36 följande:
    Nu börjar det samlas på en hel del! Kan inte vi (läs någon) fixa en BF-lista? smile1.gif Eller hur gör man? Börjar någon skriva sin BF och sen fyller nästa på själv och postar osv?
    Jo, bra idé! Tycker att vi ska fixa en sån. Vi kan börja och skriva in oss själva så får alla fylla på med sina egna namn? Cool
  • Lillstintan

Hej alla!

Jag plussade den 3 juni och har bf den 9/2 :). Detta blir andra barnet då jag har en son på 3(snart 4) år :).
    Lite nervöst måste jag säga att det är :)

• t123
    16-17 februari, t123, 1:a barnet
    19 februari, Mariiiah, 2:a barnet 
  • Tezzan

Jag återkommer med BF info till listan när jag vet mer säkert! :) säg bara till vem som fixar listan så jag vet vem jag ska säga till :)

• t123
    Tezzan skrev 2014-06-15 19:44:46 följande:
    Jag återkommer med BF info till listan när jag vet mer säkert! :) säg bara till vem som fixar listan så jag vet vem jag ska säga till :)
    Du kan själv lägga in ditt namn när du vet, kopiera bara listan och skriv in dig (vi kan ju följa datum-ordning Glad)!
  • Tezzan

Finns det någon Facebook grupp som någon här startat? Isf, får man ansöka om att vara med där? ????

• Johanna1988
    16-17 februari, t123, 1:a barnet
    19 februari, Mariiiah, 2:a barnet
    22 februari, Johanna1988, 2:a barnet
Svar på tråden BF Februari 2015