BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Är det någon annan som har fått feber och halsont/förkylningssymptom? Visste inte att det var möjligt innan ens. Känns helt ohållbart att sjuka sig från jobbet, men samtidigt kanske immunförsvaret är lite svagare just nu och då kanske jobb med barn ändå inte är en jättebra idé? Tur att det är semester snart.
Då får jag oxå hoppa in här!:)
Har varit ganska säker på en graviditet några dagar nu, galet hur tidigt så starka symptom kan komma, och kan inte låta bli att fundera på hur det kommer bli denna graviditet! Tidigare graviditeter har jag mått riktigt riktigt dåligt, och det har absolut inte börjat såhär tidigt då!
Jag plussade tidigt i morse, endast v3-4 enligt gravtestet. Ska igentligen ha mens tis-ons...
Vi har inte planerat att bli gravid riktigt ännu, utan hade tänkt påbörja verkstan tidigast i höst...menmen så kan de gå:P
När är ni beräknade, och hur mår ni?
Någon som vill skicka länken till facebook gruppen till mig i ett meddelande här på fl? Så ansöker jag att gå med i gruppen.
Hoppar in här. BF 13 feb. med tredje barnet.
Hoppar på här.
Har testat positiv här dem sista dagarna så det är väl bara att inse (BF ca 20/2)
Vi har en dotter på snart 4 som vi fått på egen väg medan vi nu gått igenom IVF pga cancer.
Denna graviditet känns därför mkt mer risky och läskigare.
Precis som förra graviditeten är jag varm och speciellt i ansiktet.
Magen har också svällt upp av bara den så undrar hur man kan täcka den ngra veckor framöver.
Även tuttarna är gigantiska och ömmar