BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Vårtpyre, jag fick en liten blödning i tisdags och tänkte att det kanske var en nidis, sen har jag haft sån värk i magen efter det. Först tänkte jag att jag inbillar mig, men sen fick jag "Gravid 1-2" igår med kvällskiss. Så då var det ju ingen tvekan. Men jag hade precis som du, någon konstig känsla av att jag va gravid redan innan.. För övrigt känner jag inte av någonting än..
Men det är ju så tidigt så jag har väl mer att vänta!
Va härligt att den är oväntad men välkommen! Vi har pratat om det fram och tillbaka i flera år, men vi har haft så mycket annat för oss så det har fått vänta helt enkelt!
Men ååh, vi är så himla glada vi också!
Tips på hur man lindrar illamåendet? Är i vecka 6 nu och illamåendet började denna vecka, idag var det riktigt illa och vid ett opassande tillfälle i bilen under en länge åktur. Mått illa hela dagen, sov tre timmar på eftermiddagen för var så trött. Men illamående bara fortsatte. Har ätit och inte släppt mig hungrig, har druckit vatten och hållt mig lugn. Om jag mår så här en hel dag på jobbet är det omöjligt att jobba, är yr och får svindel, hålls inte på benen och på gränsen till att spy. Tips någon?
Hejsan jag hoppar in här om det är okej.. är gravid i v 5 bf är 19 februari om jag räknat rätt,Är 25 år och har en dotter på 10 månader hemma:)