BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hej! Jag är också nyplussad, BF 21 februari. Har tre barn sedan tidigare som är 5, 6, och så lillpyret på snart 7 månader. Fick mf i april, och har en historia med flera mf och ma, så än vågar jag inte ropa hej. Har fått utskrivet progesteron fram till vecka 12 under mina andra graviditeter, och så blir det nog även nu.
Snartentrea: då har vi fb typ samtidigt:) skoj! Hoppas att det går bra!:)
Jag har bim den 19e om jag räknat rätt :)
Så återstår några dagar innan vi får veta
Är det ett pyre i magen så är det barn nr 3
& jag är 24 år :)
Vad var era tecken?
Hej alla tjejer!
Jag hoppar också in här. Jag är 29 år och detta blir mitt andra barn och min mans första. Vi har varit tillsammans i 8,5 år och gifta i 6 år. Jag har en son som är 10 år, så det känns lite som första gången igen.
det tog sig på första försöket. Jag har BF 23/2. Så jag är väldigt tidigt ute, men det här ska nog gå bra så jag ska njuta av varenda dag!
Särmärken:
Grattis! Roligt att du har bf dagen efter mig????
Jag har 2 barn från ett tidigare förhållande oxå, dethär blir min sambos första! Känns häftigt, och faktiskt lite nytt oxå, även om min yngsta bara är 5 år och jag känner igen graviditetssymptomen allt för väl:P
Haha telefonen är duktig på att ändra ord! Dka ju såklart stå sötnöten och inte särmärke:P
Vårtpyre, haha ja ibland blir det så himla dumt! Ja men ååh så kul! Grattis till dig också! Ska bli så kul att följas åt hela vägen! Vi är verkligen jätteglada!
Hur mår du? Känner du nåt särskilt än?
hej på er tjejer
jag provar och skriver här och hoppas på svar
jag är så himla trött mina bröstvårtor är svullna och i dag kom det ut lite vit väska ur högra bröstet
det har inte varit så innan jag har fått mens
jag har bim i morgon men vågar inte ta ett test
vad tror ni kan jag börja hoppas ??????
En fråga! Jag går snart in i vecka 7 och är hungrig nästan hela tiden. Jag kan käka en brakmåltid och är hungrig igen efter en halvtimme. Någon som känner igen sig? Fortsätter det här kommer jag snart se ut som en valross! Men jag står inte ut med att gå med en tom och kurrande mage. Vad ska jag göra?!
Sötnöten:
Tack:)
Jo jag känner av graviditeten ganska myxket faktiskt! Kände av den första gången I måndags, då det högg till som bara den i magen och en konstig känsla föll över mig att jag var gravid!
Sen började tröttheten,illamående, ömma bröst,anfåddheten och känslan att inte kunna andas ordentligt smyga sig på några timmar efter! Har gått oxh trott att jag inbildat mig, vi har inte planerat denhär graviditeten och trodde absolut inte jag skulle kunna vara gravid! Men i torsdags såg jag en mörk rand under naveln och tänkte ojoj, testade positivt i fredags.
Vi är superglada fast den inte var planerat! Lustigt nog låg vi i söndags och pratade om just barn och bestämde väll kan man säga att vi skulle starta bebisverkstan i höst/vinter:P blir istället en bebis i vinter????