• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • sasty

Jag har ännu inte shoppa loss mammakläder, en tröja har jag lyckas inhandla :)
    Jag gillar harembrallorna, de är så fantastiskt sköna nu i värmen och perfekt att ha i mitt yrke :)
    Kul med nya kläder !

Värmen har gjort sitt idag, promenerat på stan i omgångar och avsluta dagen med middag på Lilla torg. Nu är jag slut i rutan.

• O Z
    EmmaKH skrev 2014-06-09 15:03:54 följande:
    Jag undrar.. Är det någon här som funderat på en Facebook grupp med chatt och så? Min erfarenhet (är inte så stor men ändå :p) är att det brukar vara mer liv i dem och lättare att prata med varandra. Dock har jag inte den blekaste aning om hur man gör en sån och håller den hemlig osv. Men någon annan kanske gör? Om intresset finns dvs :p
    Vi har väl en fb-grupp?
  • Marre78Malmö

Åh, jag var på lilla häromdagen och tryckte i mig fetaste hamburgertallriken, väldigt najs! Älskar uteserveringar men också opretentiösa fik, typ systrar o bröders frukostbuffé. Tur att man gillar att träna också..Flört

• O Z

Jag behöver alla tips jag kan få på bra och billiga (prisvärda) mammakläder.

• Marre78Malmö
    O Z skrev 2014-06-10 21:25:22 följande:
    Jag behöver alla tips jag kan få på bra och billiga (prisvärda) mammakläder.
    Jag har inte erfarenhet av mer än HM men tycker ofta att deras kläder är prisvärda, särskilt med tanke på den begränsade användningstiden. Har också beställt en t-shirt med "bebistryck" från en sida som nån här på familjeliv föreslog. Annars har kompisar tipsat mig om second hand-butiker och bytesgrupper på t ex fb.
  • O Z
    Marre78Malmö skrev 2014-06-10 21:33:26 följande:
    Jag har inte erfarenhet av mer än HM men tycker ofta att deras kläder är prisvärda, särskilt med tanke på den begränsade användningstiden. Har också beställt en t-shirt med "bebistryck" från en sida som nån här på familjeliv föreslog. Annars har kompisar tipsat mig om second hand-butiker och bytesgrupper på t ex fb.
    Jo, HM är det enda jag har hittat i butik. Det finns annat på nätet men jag vill kunna prova.
  • sasty

Åh, systrar och bröder, café feed !
    Bor granne med dom, vissa helger köper vi hem frukost ! Mat är livet :)

Mom2mom. Är en hemsida med sjukt snygga mammakläder :)

• Bellen

Hej, Kul att hitta en Malmötråd med lite liv i, kanske jag kan få vara med här med trots beräknad i november?! Bor nära många av er andra precis vid slottsstaden och väntar första barnet. Mått lite illa i början men mår bättre nu (peppar peppar)! Rul om två veckor och längtar!

• en rund boll
    O Z skrev 2014-06-10 21:39:20 följande:
    Jo, HM är det enda jag har hittat i butik. Det finns annat på nätet men jag vill kunna prova.
    Hej! Lindex på triangeln har ett ställ med lite kläder. :) 
    Det enda jag har köpt är ett par jeans än så länge. 
    Bellen skrev 2014-06-10 21:56:01 följande:
    Hej, Kul att hitta en Malmötråd med lite liv i, kanske jag kan få vara med här med trots beräknad i november?! Bor nära många av er andra precis vid slottsstaden och väntar första barnet. Mått lite illa i början men mår bättre nu (peppar peppar)! Rul om två veckor och längtar!
    Hej hej och välkommen! 
    sasty skrev 2014-06-10 21:47:31 följande:
    Åh, systrar och bröder, café feed !
    Bor granne med dom, vissa helger köper vi hem frukost ! Mat är livet :)

Mom2mom. Är en hemsida med sjukt snygga mammakläder :)
    Guuud vad längesen jag var där! Gott! Min tråkkarl gillar inte att gå och äta brunch så det blir ett tag mellan gångerna. 

Vi kanske skulle få ihop en brunch där snart? ;) 
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014