Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Åh en flicka,vad kul!
Vi hoppades lite på en flicka denna gång för att vara klara sen, haha.
Men vi får en till pojke och de är lika välkommet de :)
Min sambo pusta ut lite för att han visste att plånboken inte skulle gå varm haha
Mina dagar brukar nuförtiden börja med att jag kräks lite innan jag ens hunnit ta mig ur sängen, vilket gör att jag tvingar mig själv att svälja...
too much info huh? Iaf, en macka senare så mår jag i princip bra så, toppen!
Fikar gärna! 
Usch som ni mår allihopa, vad jobbigt för er!
Det värsta problemet för mig just nu är att jag knappt kan borsta tänderna p g a kräkreflexen haha!
Vad mysigt med en liten tjej Emma! :) Å lika härligt med en lillkille Sasty!
Har ni varit på rul Marre? När hade du BF?
Det är inte jätteskoj att må illa men jag tycker själv att jag mår riktigt bra faktiskt, kan jobba, träna ibland, äter det mesta osv..
Jag har inte rul förrän i början av juli, då är jag nog i vecka 20 skulle jag tro. Gjorde kub för några veckor sen. Bf den 24 nov. Min kompis fick sin första precis, en månad för tidigt, så man vet aldrig..
Åh hej å hå, trist med illamående! Hoppas de försvinner snart! Minns jag hade de 4 fyra månaderna ständigt kräkande, sen testa jag sushi och de försvann en dag och jag levde på sushi.
Tips ät lätt, kall mat :)
Hej tjejer! Hoppas ni kan njuta av det fina vädret idag! Själv skall man möta upp en kompis i stan och ta en fika. Hon är lika gravid som jag är. Fem dagar mer tom :p Inviger dessutom mina fina mammashorts och min mammatröja. Känner mig sååå fin =) Hoppas ni får en underbar sommardag idag!
Jag fick hem mitt första paket med mammakläder från HM idag, sååå fin man känner sig. Blev ett par jeans, en klänning och några toppar. Jag tvekade innan om jag verkligen skulle beställa en massa men helt klart värt det!
Idag har jag dessutom fått höra knoddens hjärta slå. Tusan, där gick det undan!
En bra dag!
Hur har ni andra det? Trivs ni i värmeböljan? Jag (som i vanliga fall solhetsar hela sommaren) kan tycka att det är lite jobbigt, skönt med sol men gärna blandat med lite frisk luft!