• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anonym (Mr Prefect)
    Mr jonsson skrev 2017-05-04 21:34:48 följande:

Har sedan en tid insett hur skönt det men man kan ha med bakre penetration och därför lekt en hel del på egen hand. Men nu ska jag faktiskt försöka hitta en man att leka på allvar med då nyfikenheten är så stor.

Leka?
    Du vill bli knullad av en kuk!
  • Mr jonsson
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2017-06-15 04:40:19 följande:

Leka?

Du vill bli knullad av en kuk!

Ja det vill jag men lockas även av att krydda till det än mer med tex kläder, bondage o, rollspel....
  • O80tal

Aldrig, jag har aldrig haft någon fantasi om andra män och kommer nog aldrig att få det heller. Är heterosexuell, därför finner jag ingen attraktion i män på någon nivå.

• Anonym (Gift man)

Drömmer ofta om killar när jag har sex med min fru. Hon pullar mig ofta med fingrar, dildo eller så kör vi med en strapon.

Samt ofta när jag runkar så blir det till någon skön homemade eller twink bögrulle.

Jag vet att jag är bi, men aldrig fått några känslor för en man.

Men skulle kunna leva med en yngre man för sexets skull.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Gift man) skrev 2017-06-16 17:49:56 följande:

Drömmer ofta om killar när jag har sex med min fru. Hon pullar mig ofta med fingrar, dildo eller så kör vi med en strapon.

Samt ofta när jag runkar så blir det till någon skön homemade eller twink bögrulle.

Jag vet att jag är bi, men aldrig fått några känslor för en man.

Men skulle kunna leva med en yngre man för sexets skull.

Pullar hur? Var?
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Kille) skrev 2017-06-18 17:08:23 följande:
    Pullar hur? Var?
    I stjärten så klart... ;)
  • Anonym (AK94)

Någon som vill sexchatta? :)

• mojo81

När jag bara ska ta ett stressrunk så hinner ja inte fundera så mycket mer än på en härlig kvinnokropp,

Men när de blir ett långt härlig festivalrunk så blir ja lite tänd på tanken att göra de ihop med annan kille,

Och att prova å runka av någon annan

• Mr jonsson
    O80tal skrev 2017-06-16 16:30:18 följande:

Aldrig, jag har aldrig haft någon fantasi om andra män och kommer nog aldrig att få det heller. Är heterosexuell, därför finner jag ingen attraktion i män på någon nivå.

Jag ser mej också som hetro och får absolut noll känslor för män. Men då jag fått erfara hur fantastiskt det är att bli penetrerad vilket lyft sexet till en helt ny nivå. Tyvärr är det så att det bara är män som har stake och därför är jag nu helt öppen för att knulla med en man . Jag har sagt samma som dej innan slumpen fick mej att upptäcka detta och jag lider med dom som inte provar rövsex.
Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier