• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Mr jonsson
    redwine skrev 2015-11-23 23:02:23 följande:

Som strikt hetro   har det aldrig hänt

och kommer aldrig att hända.....

Den dagen man får en sån fantasi

så är man ju inte hetro längre

utan är ju då en bi nyfiken   oskulld.....

Jag är som sagt strikt Hetro

och har av detta naturliga själ

aldrig snuttat vid en sån fantasi.

Bögar gör vad dem vill

men jag är glad  om dem respekterar

läggningen Hetro

På samma sätt som dem vill ha respekt för sin läggning.

Du och ryssen kommer är väldigt mentalt efter och det var jag själv för bara några år sedan.

Men att jag stoppade min snorre i min sambos röv gjorde inte henne och mej till bögar. När jag sedan fick hennes dildo i min bak kom en religiös uppenbarelse. Gud va skönt och så jäkla överraskande. Fortfarande hetro. Nu har lång tid passerat och dildoleken i baken är blir bara bättre o bättre. Nu vill jag hitta en man för att stilla min nyfikenhet över hur en riktig kuk känns i mej. Hans kuk skulle för mej bara vara en leksak men inte gjord av plast längre. Har provat kolla på gay sex och jag tänder inte det minsta på det, vill inte gosa el pussas med en man men vill prova hans redskap i min röv. Jag ser mej fortfarande som hetro.

Däremot var det någon som lanserade begräppet biemotionell som möjligen skulle kunna vara en bi med känslor för män och att då jag skulle kunna vara bisexuell som bara är imtresserad av hans pitt. ?????????
  • Anonym (Bisexuell kille)

Vet inte hur vanligt det är, men jag gillar det. Både att fantisera och göra irl.

Har nog alltid tittat lite extra på killars kukar i porrfilm (trodde alla gjorde det...), men sen när jag fick ett infall o tittade på bögporr och insåg att det tände maximalt så insåg jag att jag nog inte kunde beteckna mig som hetero.

Gillar främst att vara undergiven och bli påsatt av killar, att sätta på är i och för sig trevligt, men det är en helt annan upplevelse att bara ligga o ta emot:)

• P Kanin

Som tonåring lite ute på landet var allt svart eller vitt, och underlagd en stark kultur av homofobi fick alla bi-tankar stanna väl förvarade bakom stängda dörrar. Tur man har flyttat och blivit äldre SkrattandeSkrattandeSkrattande

Jag älskar tjejer riktigt riktigt mycket, och hittar alltid något vackert och sexigt i nästan alla bara attityden är rätt. Killar attraherar mig inte alls när det gäller kropp, mys, kyssar, närhet ...  MEN ... jag måste erkänna att tanken på en hård kuk och massor med het sperma tänder mig rejält och jag känner hur det bultar i byxorna bara vid tanken nu när jag skriver detta Förvånad

På det senaste har jag fantiserat mycket om att ha sex i samma rum som ett annat par, eller ännu bättre, i samma säng. Min fru och jag tycker båda det är oerhört sexigt att höra ljudet från oss själva eller andra som har sex, samt att titta eller bli tittat på.  Smaken av våra kåta safter under eller efter vi haft sex är också extremt upphetsande, och vi försöker se till att hon är ständigt blöt och full med sperma både under dagen och natten. Och det är kanske i denna sammanhang mina fantasier om bi-killar kommer in...

Jag tänker mig en trevlig middag med ett annat lättsamt par, där vi delar lite gott vin och långsamt låter snacket naturligt flyta över i riktning mot sex. Fötterna "råkar" nudda varandra lite under bordet, och efter maten flyttar vi oss över i soffan för en drink. Men när frun och jag kommer in med glas ser vi hur våra gäster sitter och kysser varandra djupt i soffan. Vi säger inget, utan kysser också varandra där vi står och ser hur de flyttar lite på sig så att vi skall få plats bredvid dem. Det är riktigt sexigt att sitta så nära varandra och hångla, och snart tar jag fram min frus ena bröst och låter de andra se medan hennes hårda bröstvårta glider in mellan mina läppar. Jag kan se han är riktigt hård och nu knappar hans tjej långsamt upp byxorna och tar hans hårda stake ut i sin hand. Min fru tittar också, och stönar dämpad medan jag suger hennes bröst lite extra... Vi tittar alla på varandra, och utan att säga något reser vi oss från soffan och går halvnakna tillsammans in i sovrummet, där vi tittar på varandra medan vi alla klär av våra respektive. Helt övergivna varandra ligger vi nära och leker fritt, medan vi hör och ser hur de andra njuter lika mycket som vi själva av denna otroligt sexiga scen som utspelar sig. Hans tjej ligger på ryggen med spridda ben så vi kan se tydligt hur hans hårda kuk pumpar långsamt in och ut ur hennes blöta springa, och jag vänder nu min fru om på alla fyra med huvudet helt nära de andra medan jag låter tjejen se min frus droppande och svullna fitta medan jag långsamt för in min hårda kuk i henne bakifrån. Min fru blir alltid riktigt blöt och älskar att bli tagen bakifrån, och det hela är så sexigt att vi stönar vilt och njuter till fullo av det vi ser och gör.

Efter ett litet tag klarar vi dock inte att hålla oss 100% åtskilda mera, utan fingrar och händer börjar hitta vägar till de som ligger bredvid... Jag ser den andra tjejens hand smeka min frus bröst, och flyttar tyst och långsamt min fru så att den andra tjejen ligger med huvudet mellan hennes ben. Snabbt känner jag hennes tunga mot min dyblöta stake, och hur hon nu skiftas om att slicka mig och min fru medan hon sväljer våra kåta safter som flödar ner i hennes mun. Samtidigt hör jag hur min fru stönar och tittar helt nära i den andra änden, och jag släpper alla hämningar och tittar in i killens kåta ögon medan jag lutar mig fram och tar hans kuk i min hand. Fortfarande utan att säga ett ända ord. Den är helt blöt från hans tjejs safter, och jag känner dess värme och hur den pulserar av kåthet medan jag låter min fru se hur jag runkar den långsamt framför hennes ansikte. Det blir nästan för mycket för mig, och jag drar mig ur min fru ett ögonblick och känner tjejens tunga fortsätta leka med oss båda när jag lutar mig fram ännu mera och låter hans frestande och svullna ollon glida in mellan mina läppar. Min fru stönar högt från synen av hans kuk i min mun, och masserar långsamt hans pung medan jag suger vildare och vildare. Delar så med min fru, och nu slickar vi honom båda två medan vi njuter några droppar av het försats till ljudet av hans tjejs stönande från en mjuk orgasm när två av mina fingrar hittar vägen in mellan hennes svullna blygdläppar. Det hela är oerhört upphetsande, och jag beslutar att jag vill förverkliga min senaste heta fantasi -- jag vill slicka min fru medan hon knullas av en annan man!! Vi flyttar oss ut på sängkanten, så att min fru ligger med rumpan på kanten, helt blottad med benen uppdragna, och han står på golvet mellan hennes ben. Hans tjej sätter sig mjukt över min frus ansikte och låter sig slickas, medan jag tar hans svullna stake i min hand, kysser den lätt och låter den åter sugas in mellan mina läppar, innan jag långsamt för in den i min frus kåta grotta. Han börjar försiktigt köra den in och ut, och när min tunga hittar vägen till min frus svullna knopp känner jag hur orgasmerna flödar genom hela hennes kropp och fortplantar sig hela vägen upp i tjejens blöta fitta, som nästan dränker min fru med sina flödande safter. Jag slickar delvis min fru, delvis killen, och känner hur han nu inte kan klara mera. Jag tittar honom i ögonen och tar hans sprängfulla pung i min hand, och säger han ska komma djupt inne i henne och pumpa henne full med sin heta sperma! Han kommer med ett djups stön och sprutar hela sin varma sats djupt inne i min frus redan dyblöta fitta. Det hela är helt otroligt sexigt, och jag kommer nästan själv av bara synen, men jag håller tillbaka för jag vet vad jag vill: Jag vill knulla min fru och känna hur hon redan är fylld till randen av en annan mans sperma!! Långsamt tar jag hans fortfarande halvstyva kuk i min hand, hör hur min fru stönar högt medan jag låter den glida ut mellan hennes svullna och känsliga läppar, visar hans tjej, som nu har kommit ner till mig, hur den glänser av kåta safter, innan jag börjar slicka den ren med långa och varma drag medan tjejen glupskt börjar slicka min fru som gnyr och vrider sig av både kåthet och smärta. Blandningen av hans sperma och min frus safter smakar helt underbart, och jag känner mig helt yr av kåthet medan jag för upp hans kuk till min frus mun och låter henne suga ut de sista dropparna. Hans tjej slickar fortfarande och jag smeker hennes bröst medan jag låter min tunga leka med hennes när vi tillsammans njuter av alla härliga safter som flödar fritt ut ur min fru. Nu känner jag att jag inte kan vänta mera, utan ställer mig också upp på golvet mellan min frus ben med mitt hårda stånd redo. Tjejen tittar upp och tar ett gott tak i staken och för den fram till min frus öppna grotta, precis så att den nuddar. Hon börjar slicka oss båda, och när frun skriker rakt ut, halvt dämpad av killens kuk i munnen, trycker tjejen på min rumpa så att min kuk med en hård stöt glider helt in i botten på min frus redan knullade fitta. Jag svimmar nästan av kåthet, och ser hur jag är full med killens sperma på både kuken och pungen medan jag stöter vilt in i min fru som nu skriker och stönar helt ohämmad. Tjejen tar ett rejält tag i min pung medan hon slickar oss vildare och vildare, och jag stönar som ett vilt djur medan jag känner hur min kuk pumpar och pumpar min heta sperma djupt inne i hennes redan fyllda grotta, och hur tjejen samtidigt gör sitt bästa för att slicka i sig så mycket som överhuvudtaget möjligt!! Efteråt ramlar vi alla ihop i en hög på sängen, men jag ser tjejen har en överraskning kvar, och med fylld mun kysser hon sin kille djupt och låter min fru och mig se hur vår bådas sperma rinner på hans läppar. Sedan kysser hon både mig och min fru på en gång, så vi också får dela dessa härliga safter, och med denna kåta smak på läpparna ligger vi tillsammans och smeker varandra i total tystnad och förvåning efter det som vi precis varit med om. Det känns helt overkligt!! Jag viskar i tjejens öra att nästa gång är det hennes tur att fyllas, och hon stönar tyst vid tanken på vad som väntar...

...

Är det verkligen bara jag som blir kåt av detta, och att leka med en annan mans hårda kuk och smaka hans varma och sexiga sperma? Jag tror, och hoppas, inte det... FlörtDrömmer

• Mr jonsson
    Anonym (Bisexuell kille) skrev 2017-04-21 00:47:18 följande:

Gillar främst att vara undergiven och bli påsatt av killar, att sätta på är i och för sig trevligt, men det är en helt annan upplevelse att bara ligga o ta emot:)

Instämmer med fullständigt i upplevelsen att bara ligga o ta emot även om jag bara fått det en gång med en dildo. Nu söker jag frenetiskt detta.

Till p kanin säger jag att jag inte nu tänder på din härliga story även om jag helt klart vill testa detta. På mej har jag märkt att fantasier förändras med tiden och framförallt med erfarenhet. Därför gillar jag att öppensinnigt kasta mej in och testa andras fantasier.
  • Anonym (strikt hetro)
    jonasmia skrev 2014-06-02 13:24:37 följande:

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

Har då aldrig fått en tanke om det,  Tack gud....
  • Anonym (Hetero med E)

Varför är det så många som stavar fel på hetero? Pinsamt.

• KimLinnefeldt

Har aldrig rört en annan mans kuk men drömmer om att göra det någon gång, helst tillsammans med min fru. Vi äter middag hos oss, börjar flirta och kela, klär av oss och leker i sängen. Jag smeker och suger honom, styr in honom i min fru

• Anonym (gman)
    KimLinnefeldt skrev 2017-04-23 08:16:25 följande:

Har aldrig rört en annan mans kuk men drömmer om att göra det någon gång, helst tillsammans med min fru. Vi äter middag hos oss, börjar flirta och kela, klär av oss och leker i sängen. Jag smeker och suger honom, styr in honom i min fru

Din fru kanske vill se dig bli tagen av honom? Flört
  • Anonym (Man 50+ också)

Gillar att suga kuk ibland. Är dock annars helt hetro. Jag har gjort det ca 5 ggr.

• KimLinnefeldt
    Anonym (gman) skrev 2017-04-23 08:20:37 följande:
    Din fru kanske vill se dig bli tagen av honom? Flört
    Ja, måste fråga henne om det...
Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier