• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anders 386

Har ofta såna fantasier. Men det är inget jag berättar för någon. Skiter faktiskt i vad det kallas. Vissa skulle säga hetero o vissa skulle kalla det bi. Själv behöver jag inget namn på det. Det är bara jag helt enkelt.

Har testat lite irl för många år sedan, ångrar att jag inte utnyttjat tillfällena bättre. 

Jag tänder mer på att suga kuk än vad min hustru tänder på det vilket är lite komiskt... Skrattande 

• Anonym (Dedu)

Har aldrig någonsin haft sådana tankar. Tycker själv inte det är najs. Har dock full respekt för homo- och bisexuella.

• Anonym (Dennis)

Har provat att runka en annan mans kuk när han sprutade på min fru när vi hade trekant samtidigt som hon sög den på en strand..

• Anonym (mfmslick)

Jag skulle vilja testa att vara två killar och slicka en tjej, eller kanske slicka en tjej i 69:an medan hon blir tagen bakifrån.

Jag kan tänka mig att komma ganska nära men skulle inte vilja stimulera snubben.

Det gör mig inte avtänd eller så, har bara inte lust.
    Men i stundens hetta kanske man skulle kunna ta "one for the team"?
    För stämningens skull liksom!

:D

• P Kanin
    Anonym (mfmslick) skrev 2017-04-25 13:54:22 följande:

Jag skulle vilja testa att vara två killar och slicka en tjej, eller kanske slicka en tjej i 69:an medan hon blir tagen bakifrån.

Jag kan tänka mig att komma ganska nära men skulle inte vilja stimulera snubben.

Det gör mig inte avtänd eller så, har bara inte lust.
    Men i stundens hetta kanske man skulle kunna ta "one for the team"?
    För stämningens skull liksom!

:D

Hahahaha, jag tror att om man överhuvudtaget funderar i dom banorna så är man nog inte helt främmande för att testa lite olika saker Flört   Tror bara det är ens egna mentala spärrar som sätter gränser i så fall, och då gäller det att passa på så man kommer över dom medan tillfället finns. Annars kan man lätt ångra efteråt, att man inte testade att gå ännu lite längre när man först hade chansen (har provat...) Flört
    Låter annars riktigt sexigt att slicka i 69:an medan tjejen blir tagen bakifrån och varje stöt fortplantas genom hennes kropp, hela vägen till hennes mun som hungrigt suger din kuk!! Skulle du vilja fortsätta slicka medan han skjuter sin varma sats djupt inne i henne, och när han efteråt långsamt drar ut sin blöta stake från hennes droppande fitta?
    PS! Läste du mitt inlägg tidigare? Var det något du skulle kunna tänka dig?
  • SSF
    P Kanin skrev 2017-04-25 15:08:58 följande:
    Hahahaha, jag tror att om man överhuvudtaget funderar i dom banorna så är man nog inte helt främmande för att testa lite olika saker Flört   Tror bara det är ens egna mentala spärrar som sätter gränser i så fall, och då gäller det att passa på så man kommer över dom medan tillfället finns. Annars kan man lätt ångra efteråt, att man inte testade att gå ännu lite längre när man först hade chansen (har provat...) Flört
    Låter annars riktigt sexigt att slicka i 69:an medan tjejen blir tagen bakifrån och varje stöt fortplantas genom hennes kropp, hela vägen till hennes mun som hungrigt suger din kuk!! Skulle du vilja fortsätta slicka medan han skjuter sin varma sats djupt inne i henne, och när han efteråt långsamt drar ut sin blöta stake från hennes droppande fitta?
    PS! Läste du mitt inlägg tidigare? Var det något du skulle kunna tänka dig?
    Nej, jag är nog mer för kvinnlig njutning utan reservationer för att man skulle komma i kontakt kroppsligt.

Sen känns ju kondom som en vettig sak.

Har du någonsin gjort slag i sak?
    Kommit någon vart med dessa fantasier?
  • Anonym (OST)

Det har aldrig hänt, bögsex är äckligt, däremot två lesbiska brudar, det är nice.

• SSF
    Anonym (OST) skrev 2017-04-25 15:27:30 följande:

Det har aldrig hänt, bögsex är äckligt, däremot två lesbiska brudar, det är nice.

Du verkar vara en mogen, intellektuell, empatisk kille som är i kontakt med sina känslor.

Bögsex är naturligt.

Homofobi är onaturligt.
  • Anonym (OST)
    SSF skrev 2017-04-25 15:33:09 följande:
    Du verkar vara en mogen, intellektuell, empatisk kille som är i kontakt med sina känslor.

Bögsex är naturligt.

Homofobi är onaturligt.
    Fast jag kan väl tycka det är äckligt utan att vara homofob, och vad har det med min mognad, mitt intellekt, min empati och mina känslor att göra?
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-24 12:46:39 följande:

Gillar att suga kuk ibland. Är dock annars helt hetro. Jag har gjort det ca 5 ggr.

Fast då är du bi, skäms du för det?
Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier