• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anonym (hetero)

Jag är en sådan där urtråkig, omodern, politikst inkorrekt typ som har absolut NOLL fantasier gällande män. Manliga kroppar och ansikten är fula och känns motbjudande och orena, har inte lust att vidröra dem om jag inte är tvungen. Skulle vara vedervärdigt äckligt att pussa en man. Så här är det 100% kvinnor som gäller och inget annat.

• Anonym (anonym)

Jag har blivit mer sugen oxå med åren att vara med en kille, kanske inte analt men att suga av och runka..

• 100kgpappa

Inga fantasier alls faktiskt, men fråga anabolakillen, han verkar vara något av en expert på homosexuella fantasier.

• Anonym (hetero)
    100kgpappa skrev 2015-11-16 00:53:02 följande:

Inga fantasier alls faktiskt, men fråga anabolakillen, han verkar vara något av en expert på homosexuella fantasier.

• Anonym (W)

Jag har levt ut dom fantasierna,både sugit av några killar och blivit avsugen.

• HasseA

Jag har aldrig någonsin, inte en enda gång, fantiserat om män, eller sex med män. Känner ungefär som (hetero) ovan om mäns kroppar osv. Jag har till och med teorin att det kan vara en anledning till att så många män gillar lesbisk porr, för då slipper man ju se männen.

På senare år har jag ändrats såpass att jag iaf kan tycka att även män på porrbilder (tillsammans med kvinnor) kan tillföra något i bilden, och inte bara förstöra den. Men fantasier osv - nej.

• Anonym (69"-man)

När jag använder dildos när jag runkar ibland så fantiserar jag om att jag blir tagen av den andra killen i sälskapet, då vi har en fyrkant som spårat ur lite ????

Förövrigt har jag kuk skräck och tycker att kukar är ganska äckliga. Jag förstår inte hur någon kan ställa upp på att suga av en man men jag njuter av det när min tjej tar initiativet, även om hon fick kämpa ett tag med att övertyga mig om att hon vill göra det. Det är bara på fyllan som någon av mina tidigare sexpartners fått göra det.

• Pitekillen95

Jag säger åt alla killar som är nyfikna på att ha sex med en kille, TESTA DET!! Det var så gudomligt skönt att ha en kuk i sig. Har killsex ofta nu. Har köpt flera dildos också. Älskar ju att ha sex med tjejer också somsagt! :D

• Anonym (Kille)
    smurf333 skrev 2014-06-04 19:46:09 följande:

det händer att jag fantiserar om det faktiskt..  mer och mer ju äldre jag har blivit faktiskt, vet inte varför.

nu skulle jag nog faktiskt våga prova att suga och runka en annan man...  tidigare var det mer förbjudna fantasier.

Ungefär samma som för mig. Men för att suga skulle nog min tjej behöva säga åt mig att göra det. Tror inte jag skulle varken runka eller suga mannen om vi hade trekant men om hon sa åt mig att göra det skulle jag vilja testa. Låt säga att hon har en fantasi att se mig göra det så skulle jag inte säga nej. Jag ser mig som 100% hetero förövrigt.
  • redwine
    jonasmia skrev 2014-06-02 13:24:37 följande:

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

Som strikt hetro   har det aldrig hänt
    och kommer aldrig att hända.....

Den dagen man får en sån fantasi
    så är man ju inte hetro längre
    utan är ju då en bi nyfiken   oskulld.....

Jag är som sagt strikt Hetro
    och har av detta naturliga själ
    aldrig snuttat vid en sån fantasi.

Bögar gör vad dem vill
    men jag är glad  om dem respekterar
    läggningen Hetro
    På samma sätt som dem vill ha respekt för sin läggning.
Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier