• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anonym (Spännande)

Hade en period där jag hade en tanke om att bli knullad av en annan man, men ej tvärtom. Ta inte illa upp nu när jag skriver följande. En kortstund senare såg jag bild på en naken kvinna och fick stånd på två röda sekunder. Tror inte män är min grej :D

• Mr jonsson

Jag skrev här högst upp på sidan vilket är 2 år sedan nu och mycket har hänt.

Jag njuter stort av att bli knullad och har nu gjort det med leksaker minst hundra gånger sedan 2017 och han även fått kuk a 10 gånger.

Första gången med annan man var det mycket ångest laddat och det var som att hoppa bungyjump. Tankarna rusade och tänk om jag nukommer bli bög eller andra dramatiska konsekvenser. Trots att det var en patetisk snabbis i en tvättstuga så var det en bra erfarenhet att äntligen tagit steget och jag blev inte alls bög el förändrad.

Dessutom ser jag mej ännu som hetro då jag inte får minsta känslor för män eller klarar av att gosa pussas, utan det handlar enbart om att ha en sexuell lek med män då det är de om har verktyget. Kuken.

Har hunnit med alla möjliga härliga lekar som runk, sug, knulla, knullas, fisting, rolllekar, tjejkläder mm och jag har bara fler kinky saker jag vill testa utan att jag på något sätt har förändrats som man eller i relation till tjejer.

Däremot har jag hängt på en massa sajter med likasinnade och lärt mej än mer och jag hoppas att jag kan hitta en öppensinnig kvinna som inte har en massa mentala spärrar el fördommar för kreativ sex då det blir mycket bättre bara.

• Mr jonsson
    Anonym (Bisexuell kille) skrev 2019-04-06 23:11:49 följande:

Är det skönare att knulla eller runka själv? Lite samma är det att jämföra dildo med kuk. Men det måste vara ungefär rätt storlek, och killen måste ha lite känsla med...

Jag har lärt mej att killsex inte bara är att knulla en rumpa.

För det första är det vissa som vill vara den dominante och vill sätta på en rumpa men de flesta vill bli påsatta och vara sub. Men ofta turas men om.

Sen är det dom som bara vill suga el runka för att få sprutet tex i mun och så här kan smakerna variera i oändlighet.

Dildo el kuk o vad är bäst?

Du väljer en dildo som passar dej perfekt och om någon annan el en maskin pumpar den i dej får du väldigt intensiv kännsla, men då är det viktigt att dildon är hård o ådrig.

En kuk är oftast mindre, mjukare, lenare och knullar dej inte lika rejält. Men känslan vägs upp av att det faktiskt är en levande mans som flåsar vilt pumpande i dej och det är väldigt upphetsande och därmed bör man praktisera båda.
  • Anonym (Alltid trott mig vara straight)

Jag har alltid trott mig vara straight, men jag blev inte bara kåt i utan även kär i en tjej som fötts som kille.Det var jäkligt svårt och konstigt att både vara attraherad och äcklad av någon samtidigt.

Jag hade enorma svårigheter med sexet, vissa saker gick hur bra som helst men andra saker (allt som innefattades hennes penis) var inget kul, och det fick mig att må dåligt.

Hon var väldigt tålmodig och accepterande (långt mer än jag var mot henne). Men det funkade inte till slut. Jag kom liksom aldrig över min transfobi.

Så jag har väl på sätt och vis bögfantasier flera gånger i veckan då jag tänker på henne och det vi hade.

• Rosebud

Har aldrig känt attraktion till nån annan man. Däremot kan jag bli rejält lockad av kantiga, androgyna tomboys. Sådana som i allt sitt yttre skriker ut att de föredrar andra tjejer. Speciellt i grupper med andra likasinnade, där mimik, gester och tilltal märks. De butchiga damerna lockar mig däremot sällan.

• Anonym (Nä)

Har aldrig kännt sexuell dragning till män, kärlek till män har jag kännt många gånger, men känner bara sexuell dragning till kvinnor. Kvinnor tänder jag på vare sig jag känner kärlek till dem eller inte.

• Myskille61

Fantiserar rätt ofta om att få suga av en stor kul. Hänt en gång bara. Skulle var mys att göra igen......

• Anonym (Feg?)

Ja skulle mer än gärna vilja leka med nån killes kuk gärna en stor känna den växa i min hand runka och suga och kanske få den i röven med glidmedel börja lite försiktigt sen hårdare och hårdare är det vanligt att man vill de?

• Precum

Vet Hur det känns att ha en plugg i rumpan då man knullar frugan.. Skönt som fan då den träffar på rätt ställe. Men tanken att tex ha en trekant där jag är hjälpreda eller trasdockan hos ett öppet par, får mej att mysa. Få slicka på kukskaftet då hon suger av Honom.. Kanske känna på den och runka några tag... låta tungan Fladdra på ollonet och känna den växa i handen.. rejält uppkåtad kunde jag tänka mej att ligga underst då Han knullar henne bakifrån.. och slicka henne.. Kan heller inte låta bli tanken att bli avsugen, fingrad och knullad av Honom med hennes närvaro. Har faktiskt ett par var hon ville se oss suga av varann och göra... allt men Han vägrar. Känns inte att jag skulle kyssa en kille.. eller peta på en hårig rumpa..

• Hejhjälpmig

Började av en slump i "studens hetta" att suga av en annan kille under en trekant vilket ledde till en 69a (medan mitt ex slickade mig i stjärten). Nu för tiden brukar det vara ett inslag i grupplekar, men jag är tillräckligt vig för att få in ståndet mellan läpparna så det blir oftast den vägen

• Hejhjälpmig

Började av en slump i "studens hetta" att suga av en annan kille under en trekant vilket ledde till en 69a (medan mitt ex slickade mig i stjärten). Nu för tiden brukar det vara ett inslag i grupplekar, men jag är tillräckligt vig för att få in ståndet mellan läpparna så det blir oftast den vägen. Lite pinsamt att bli påkommen jämfört med att runka bara...

• Anonym (Tjomme)

Har haft sex med min sambo och ett annat bi-par. Det var världens häftigaste upplevelse när jag knullade henne och kände hans stånd tränga in i mig. Var sjukt svårt i början att veta vilken känsla man skulle fokusera på. Men sen slappnade jag av helt och lät honom knulla mig och henne jucka emot mig. Och då kom jag karatefort. Jag har blivit knullad av män några gånger och är helt såld på den känslan, men jag skulle aldrig kunna bli kär i en annan kille. Och skulle jag kyssa en kille så måste det verkligen vara rätt kille.

• Anonym (Pg)

Varje dag timme tänker på kuk hela tiden

• Anonym (Pg)

Di har samma tankar som mig att suga än stor ådrog.kuk som ja leker me

• Anonym (Pg)

Det har man dagligen då jävlar är man på g helt normalt så ja brukar köpa lite gott så blir det åka av

• Straightbigaycurious

Drömmer mycket om gay sex och tittar ofta på gay porr. Provat att vara med killar och älskar det. Älskar sex med både tjejer och killar. Nu har det mest varit gay sex. Mmmums med avsugning

Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier