• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anonym (mfmslick)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-25 15:38:43 följande:
    Fast jag kan väl tycka det är äckligt utan att vara homofob, och vad har det med min mognad, mitt intellekt, min empati och mina känslor att göra?
    Ditt intellekt eftersom att du inte kopplar varför.

Empati eftersom att du totalt saknar respekt för homo och bisexuella som känner sig onormala och äckliga p.g.a. att de avviker från machonormen.

Hade du varit en gnutta smart så hade du sagt något i stil med
    "Jag tycker inte män är sexiga varelser så som kvinnor är, så jag kan därför inte tända på män".
    Hade du varit ännu smartare så hade du bara låtit bli att yttra dina meningslösa ord.
  • Anonym (OST)
    Anonym (mfmslick) skrev 2017-04-25 15:55:49 följande:
    Ditt intellekt eftersom att du inte kopplar varför.

Empati eftersom att du totalt saknar respekt för homo och bisexuella som känner sig onormala och äckliga p.g.a. att de avviker från machonormen.

Hade du varit en gnutta smart så hade du sagt något i stil med
    "Jag tycker inte män är sexiga varelser så som kvinnor är, så jag kan därför inte tända på män".
    Hade du varit ännu smartare så hade du bara låtit bli att yttra dina meningslösa ord.
    Fast nu tycker jag att män är sexiga, det betyder inte att jag tänder på dem och genast vill knulla en man. Min fru vill testa analsex, jag tycker det är äckligt, därför blir det inget. Jag respekterar alla sexuella läggningar, men tycker fortfarande det är äckligt. 
  • Anonym (mfmslick)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-25 16:07:44 följande:
    Fast nu tycker jag att män är sexiga, det betyder inte att jag tänder på dem och genast vill knulla en man. Min fru vill testa analsex, jag tycker det är äckligt, därför blir det inget. Jag respekterar alla sexuella läggningar, men tycker fortfarande det är äckligt. 
    Det vara bara ett exempel på hur en människa som besitter någon slags finkänslighet eller elegans skulle kunna ha uttryckt sig.

Bara för att du sitter bakom ditt tangentbord anonymt och slipper möta människorna som läser, så betyder inte det att dina ord inte sårar.
  • Anonym (OST)
    Anonym (mfmslick) skrev 2017-04-25 16:15:32 följande:
    Det vara bara ett exempel på hur en människa som besitter någon slags finkänslighet eller elegans skulle kunna ha uttryckt sig.

Bara för att du sitter bakom ditt tangentbord anonymt och slipper möta människorna som läser, så betyder inte det att dina ord inte sårar.
    Jag har full förståelse för att folk tycker olika saker, varför har du problem med att jag tycker att bögsex är äckligt? Om du inte tycker det har jag inget problem med det.
  • Anonym (Fruxo)

Jag tänder inte på män, men gillar kuk. Tycker det är lite konstigt, men det verkar vara vanligt. Jag gillar tanken på att hålla i en stor kuk och runka den tills den sprutar. Gillar även tanken på att bli penetrerad av en stor, ådrig, inoljad kuk. Tänker mig en ung, lång, snygg man som håller mig runt handlederna och knullar mig när jag ligger på mage. Han trycker sin kropp mot min och är varm och tung.

Men så här tänker jag bara om jag börjar tänka på kuk. Ser aldrig en kille på stan och tänker "wow, honom vill jag ha".

• P Kanin
    SSF skrev 2017-04-25 15:22:05 följande:
    Nej, jag är nog mer för kvinnlig njutning utan reservationer för att man skulle komma i kontakt kroppsligt.

Sen känns ju kondom som en vettig sak.

Har du någonsin gjort slag i sak?
    Kommit någon vart med dessa fantasier?

Dags att ta tråden tillbaka till lite positivt tänkande... Mycket roligare att höra om saker man tycker är bra, än om alla saker olika människor _inte_ tycker om (dem är det uppenbarligen många av...) Tungan ute

Som svar på frågan så har jag/vi bl.a. testat att träffa ett annat par vid några tillfällen, vilket var riktigt trevligt, spännande och sexigt Glad   Mycket fina och helt vanliga människor, och inga problem eller konstigheter på något vis, så det kan varmt rekommenderas!!! Som jag skrev innan så är det dock alltid lätt att vara efterklok, och även om många saker testats så kunde vi ju alltid ha gått ännu längre... Men å andra sidan är det också viktigt att uppskatta det fina i vad som hänt, så det gör jag nu och låter samtidigt fantasierna flöda vidare till nästa gång Drömmer

• P Kanin
    P Kanin skrev 2017-04-25 17:49:20 följande:

Dags att ta tråden tillbaka till lite positivt tänkande... Mycket roligare att höra om saker man tycker är bra, än om alla saker olika människor _inte_ tycker om (dem är det uppenbarligen många av...) Tungan ute

Som svar på frågan så har jag/vi bl.a. testat att träffa ett annat par vid några tillfällen, vilket var riktigt trevligt, spännande och sexigt Glad   Mycket fina och helt vanliga människor, och inga problem eller konstigheter på något vis, så det kan varmt rekommenderas!!! Som jag skrev innan så är det dock alltid lätt att vara efterklok, och även om många saker testats så kunde vi ju alltid ha gått ännu längre... Men å andra sidan är det också viktigt att uppskatta det fina i vad som hänt, så det gör jag nu och låter samtidigt fantasierna flöda vidare till nästa gång Drömmer

...och SSF, det var alltså inte dig jag syftade till i inledningen Skrattande
  • Anonym (strikt hetro)
    jonasmia skrev 2014-06-02 13:24:37 följande:

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

Men då är du bi nyfiken
    dvs en oskulld bög.
    Var glad att du vet vad du gillar
    men respektera alla andra läggningar dvs hetro killar
    so dem flesta bi killar älskar att rakasera.

Var ärlig skaffa en profil där det det står bs nyfiken
    på någon sexdeiting sida, kontakta bs killar 
    men ge fan i att skriva till hetro killar
    vi kräver också samma respekt för vår läggning som all
    hbtq personer som fullständigt skiter i läggningen hetro.
  • Anonym (Man 50+ också)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-25 15:27:30 följande:

Det har aldrig hänt, bögsex är äckligt, däremot två lesbiska brudar, det är nice.

När du kommer upp i övre tonåren kommer du nog också kunna vidga dina vyer lite....
  • CatMan

Fantiserar om att runka en man och att bli undergivet påsatt. Som tonåring runkade vi grabbar ibland i grupp. Vissa sög men jag vågade inte testa. Nu över 30 år senare ångrar jag det.

Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier