• jonasmia

Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier

Hej

Jag får mer och mer fantasier om att ha bög/bi sex.
    Drömmer ofta om att få röra en annan mans styva kuk.
    går inte igång på kyssar och kramar utan bara att få känna på en annan mans kuk.
    Se hur han runkar och leker med den, gärna en stor ådrig kuk.
    Hur vanligt är det?

• Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier
  • Anonym (Man 50+ också)
    kattpappan skrev 2017-04-26 10:56:41 följande:

Fantiserar om att runka en man och att bli undergivet påsatt. Som tonåring runkade vi grabbar ibland i grupp. Vissa sög men jag vågade inte testa. Nu över 30 år senare ångrar jag det.

Du ska bara veta vad du missade.... Älskar att ibland få suga en kuk och känna hur sperman pumpar in i munnen....
  • Anonym (Bisexuell kille)
    kattpappan skrev 2017-04-26 10:56:41 följande:

Fantiserar om att runka en man och att bli undergivet påsatt. Som tonåring runkade vi grabbar ibland i grupp. Vissa sög men jag vågade inte testa. Nu över 30 år senare ångrar jag det.

Det är aldrig för sent... Jag gjorde lite liknande grejer med en kille. Men jag upplevde mig som hetero då så jag vågade inte gå för långt. Nu senare så visar det sig att killen jag lekte med var väg, och jag bi. Så vi hade kunnat gjort betydligt mer än jag då vågade fråga...
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-26 08:13:01 följande:
    När du kommer upp i övre tonåren kommer du nog också kunna vidga dina vyer lite....
    Jaså det säger du, jag är 55, men visst du kanske går på män eftersom du inte får några kvinnor.
  • Anonym (Suger kuk)

Detta är bara något som vi människor har för oss, kategorisera oss.
    Ok, om en man förälskar sig i en man är han väl inte intresserad av kvinnor, men om en man suger kuken på på någon annan kan han väl vara förälskad i en kvinna.
    Känner män som lever i förhållanden där kvinnan tappat sexlusten, händer visst en del när dom slutar ?lägga ägg?
    Dom männen kan tänka sig sex med en man men inte för den skull inleda ett förhållande.
    Jag känner en man som valde att leva i förhållande med en man men det tog slut och nu bor han tillsammans med en kvinna.
    Nä grabbar, sug kuk och dö inte nyfiken.

• Anonym (Man 50+ också)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-27 16:18:25 följande:
    Jaså det säger du, jag är 55, men visst du kanske går på män eftersom du inte får några kvinnor.
    Tror du att en fetisch beror på att man inte kan få någon? Om du nu är 55 så har du en mognad som inte överstiger en tonåring....
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-28 08:24:22 följande:
    Tror du att en fetisch beror på att man inte kan få någon? Om du nu är 55 så har du en mognad som inte överstiger en tonåring....
    Så när jag blir mogen blir jag bög, är det det du säger?
  • Anonym (Man 50+ också)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-28 11:38:15 följande:
    Så när jag blir mogen blir jag bög, är det det du säger?
    Nej, men när man lär sej skilja på att vara bög och att gilla en fetisch eller att experimentera....
  • Anonym (OST)
    Anonym (Man 50+ också) skrev 2017-04-28 12:50:57 följande:
    Nej, men när man lär sej skilja på att vara bög och att gilla en fetisch eller att experimentera....
    Vet inte varför män, främst 50+, har så svårt för att erkänna sin sexuella läggning. Tänder du på män är du bi eller bög, hur svårt kan det vara att bara erkänna det.
  • Anonym (ALDRIG)

Aldrig för min del, varken Bög eller bi 

• Anonym (W)

Det spelar ju ingen roll vad man är,bara man njuter av skönt sex

Svar på tråden Killar! Hur vanligt är det att ni har Bög och Bi fantasier