• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • plopp76
    mandalii skrev 2014-07-15 18:19:54 följande:
    Hur långt innan brukar du få dem? Jag brukar alltid få spottings ca 4 dagar innan mens, men den här gången fick jag en rosa flytning först idag, två dagar innan mens.
    Oftast 3-4 dagar innan. Brukar börja som stänk i flytningen, sen lite mer som blodblandat och sista dagen innan mens så blir det lite rött i trosskyddet. Ungefär så :)
  • JhjärtaK
    Stokke skrev 2014-07-15 13:05:49 följande:

Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.

Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
    Vilken app föredrar ni?

Omöjligt att säga om du inte vet hur lång lutealfas du har och när du hade ÄL så gå på den med senast BIM är mitt tips
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:20:27 följande:

Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

php5hRyw862530.jpg

? Lilla E ?
    Grattis, det var nog det starkaste plusset jag sett på länge :))) Wow!!
  • Stokke

Enligt mitt CB äl test fick jag glad gubbe den 5:e. Enligt den första appen, den jag har använt längst, hade jag äl den 5:e.
    Har kollat uppgifterna ifrån juni och de stämmer i appen.
    Jag ska radera de an

• ramada

Är det någon som tempat och märkt av nån dipp eller ökning vid befruktning/infästning vid senare bekräftad graviditet?

Hade nämligen en temp på 36,8 imorse och jag har legat stadigt på 36,6 de senaste tre månaderna efter ÄL? Är på ÄL +5 idag eller om jag mot förmodan tolkat testen fel och haft senare ÄL så det är den ökningen av temp jag såg imorse? Men det verkar också skumt, låg på 36,9 i fredags, dagen efter ÄL enligt testerna och lite värk, 37 i lördags och 36,6 i söndags, måndag missade jag att tempa så morgonens 36,8 kändes skumt?

• JhjärtaK
    Stokke skrev 2014-07-15 17:24:40 följande:

Någon här inne som haft mensvärk men ändå varit gravid?

Det har varit mitt tidigaste symptom under alla tre graviditeter. Har annars inte mensvärk före BIM
  • JhjärtaK
    Stokke skrev 2014-07-15 19:11:51 följande:

Enligt mitt CB äl test fick jag glad gubbe den 5:e. Enligt den första appen, den jag har använt längst, hade jag äl den 5:e.
    Har kollat uppgifterna ifrån juni och de stämmer i appen.
    Jag ska radera de an

Om du fick glad gubbe den 5:e så hade du ÄL den 6:e eller 7:e så plussa på en eller två dagar på den BIM som appen ger så har du den "riktiga" BIM:en
  • Stokke

Tack!
    Då tror jag tyvärr att det är kört ;(
    Vi fick inte till det på rätt dagar är jag rädd.
    Men jag avvaktar och hoppas så klart att mensen inte kommer :)
    Åter igen tack :)

• Nallebjörnis
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:20:27 följande:

Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
Svar på tråden BIM Juli 2014