BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.
Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
Vilken app föredrar ni?
Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

Enligt mitt CB äl test fick jag glad gubbe den 5:e. Enligt den första appen, den jag har använt längst, hade jag äl den 5:e.
Har kollat uppgifterna ifrån juni och de stämmer i appen.
Jag ska radera de an
Är det någon som tempat och märkt av nån dipp eller ökning vid befruktning/infästning vid senare bekräftad graviditet?
Hade nämligen en temp på 36,8 imorse och jag har legat stadigt på 36,6 de senaste tre månaderna efter ÄL? Är på ÄL +5 idag eller om jag mot förmodan tolkat testen fel och haft senare ÄL så det är den ökningen av temp jag såg imorse? Men det verkar också skumt, låg på 36,9 i fredags, dagen efter ÄL enligt testerna och lite värk, 37 i lördags och 36,6 i söndags, måndag missade jag att tempa så morgonens 36,8 kändes skumt?
Annette
Fördelen med att vänta till efter bim?
Är du oxå 79a?
Någon här inne som haft mensvärk men ändå varit gravid?
Enligt mitt CB äl test fick jag glad gubbe den 5:e. Enligt den första appen, den jag har använt längst, hade jag äl den 5:e.
Har kollat uppgifterna ifrån juni och de stämmer i appen.
Jag ska radera de an
Tack!
Då tror jag tyvärr att det är kört ;(
Vi fick inte till det på rätt dagar är jag rädd.
Men jag avvaktar och hoppas så klart att mensen inte kommer :)
Åter igen tack :)
Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan