• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Annette79
    Evening primrose skrev 2014-07-15 19:37:55 följande:

Annette

Fördelen med att vänta till efter bim? smile5.gif

Är du oxå 79a?

? Lilla E ?
    Åh om man orkar vänta... Önskar jag kunde men rycker i fingrarna ju ;)) Ja det är jag, blir 35 i slutet på oktober :(( Haha! Stort Grattis till dig! Förresten, kom på nu att BIM är på sön och jag har inte testat än :))) Bra för att vara mig, ska utomlands på fredag så blir på morgonen innan :))
  • Pyret 85

alltså jag har ju sagt till mig själv att ignorera alla symptom men ikväll har jag så ont i ländryggen. Någon annan som har/haft det?

• JhjärtaK
    Stokke skrev 2014-07-15 19:52:52 följande:

Tack!
    Då tror jag tyvärr att det är kört ;(
    Vi fick inte till det på rätt dagar är jag rädd.
    Men jag avvaktar och hoppas så klart att mensen inte kommer :)
    Åter igen tack :)

Var så lite! Hoppas att simmarna levde kvar eller var extra kvicka så att ni lyckades trots allt
  • Annette79
    Pyret 85 skrev 2014-07-15 21:01:42 följande:

alltså jag har ju sagt till mig själv att ignorera alla symptom men ikväll har jag så ont i ländryggen. Någon annan som har/haft det?

Jag har oxå det!! Som attans, började i lör/sön. Har bim på sön. När har du bim?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-07-15 21:01:42 följande:

Ja jag har haft det i 2-3 dagar nu. Idag har jag även haft illamående och ett sjuhelsikes humör. Jag är en filbunke annars. Men tror ändå inte att det är symtom. Kanske skengravid.
  • Bebben84
    Annette79 skrev 2014-07-15 21:11:21 följande:
    Jag har oxå det!! Som attans, började i lör/sön. Har bim på sön. När har du bim?
    Jag har också BIM på söndag och haft ont i ländryggen i några dagar nu. Sedan i lör/söndags. Men läst överallt att man kan känna så mellan ÄL och mens så antar att det är det jag känner :)
  • Evening primrose

Stokke

Hur menar du med rätt dagar?

Vi råkade sexa varannan dag så blev 11 13 o 15 om man bara ser kring äl (vilket nog var 14)

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Annette

Är du lessen för att du är 35 snart? Jag fyllde nyss Jag e lite mesig, vill inte se ett pos före bim ändå bli mens, men å andra sidan kan man ju få mf sen med så fuck it eg! Men bra kring bim då man oftast får ett tydligt pos iaf så man slipper fundera över om man ser rätt!

Ländryggen, är d långt ner nästan svanskotan?

♡ Lilla E ♡
  • fantasifull
    Bebben84 skrev 2014-07-15 15:27:48 följande:
    Åh vilket fint starkt plus!!!! Grattis!!!
    Gus va starkt plus. Grattis, fast så många dagar till BIM! ????????????
Svar på tråden BIM Juli 2014