BIM Juli 2014
Har sett att folk pratar om spottings, men vad är det för nåt?
Har sett att folk pratar om spottings, men vad är det för nåt?
Tycker att det är något där men jag vet inte om jag ser i Syne eller ser det jag vill se...?
Tänkte höra er lite erfarna om hur flytningarna brukar vara ifall man är gravid? Kan man märka på dem ifall något är på gång inne i magen? Jag och min fina sambo är inne på vårt 13:de försök på första barnet! Det tar hårt att vänta så länge och att behöva bli så ledsen och besviken på att det inte funkar varje gång. Man gräver ner sig och vill nästan bara ge upp. Men varje månad är vi på det igen och jag hoppas, hoppas, hoppas att det är vår tur denna gången! Jag hade min ägglossning i onsdags-torsdags (9onde eller 10onde juli) och har sedan dess haft väldigt vattniga flytningar, samtidigt som de varit lite kesoaktiga då och då (ber om ursäkt till er känsliga).. Jag får använda tampong om dagarna nu trots att jag inte har mens pga rikliga och vattniga flytningar. När det kesoaktiga kom tänkte jag direkt på svamp, men det varken kliar eller luktar om det som det annars gör vid svamp. Någon som varit med om liknande? Har inte varit med om detta innan så jag tänkte att det kanske faktiskt kunde vara lite gravidflytningar? Man kan ju alltid hoppas :) Lycka till alla ni! Hoppas det går vägen för oss flesta denna månad!
Kram
BIM+10 by och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Var ett par dar sen jag gjorde nåt test, men har ingen lust att slösa fler när de var tydligt negativa flera dagar efter bim. Vet inte om jag ska ringa gyn eller bara avvakta och se om det kommer nån mens nästa månad... störande när man är mitt i bebisverkstan liksom....
Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.
Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
Vilken app föredrar ni?
Någon här inne som haft mensvärk men ändå varit gravid?
Enligt mitt CB äl test fick jag glad gubbe den 5:e. Enligt den första appen, den jag har använt längst, hade jag äl den 5:e.
Har kollat uppgifterna ifrån juni och de stämmer i appen.
Jag ska radera de an
Tack!
Då tror jag tyvärr att det är kört ;(
Vi fick inte till det på rätt dagar är jag rädd.
Men jag avvaktar och hoppas så klart att mensen inte kommer :)
Åter igen tack :)