BIM Juli 2014

Bra att det avtar!! Värken kanske är positiv??Hade du så i maj & juni oxå? Oj då, förstår att du inte vill blockera toan på vägen liksom ;)) Själv har man köpt ett gravtest här borta och instruktionerna står på deras språk och ryska?? Haha, men det kan ju inte vara mer komplicerat än dom hemma i Sverige ;)))
Om du får jätte ont måste du åka in och kolla dig... Hellre än gång för mycket ;))
Idag kom mensen :(... Aldrig roligt , men men får ge det ett nytt försök nästa månad
Lycka till nu allihopa !
Liten rödrosa flytning två dagar innan BIM, någon som vet vad det är? Förberedelse inför mensen eller grav?
Tror jag har fått nidblödning nu, eller hoppas på det. Har aldrig så här lite mens och det syns bara lite rosapå pappret när jag torkar mig. Har inte mensvärk heller (som jag brukar få rejält). Dock började brösten ömma idag. Hoppas det inte är mensen som startar annorlunda denna gång.
Hur långt efter nidblödning bör det synas på grav. test att man är gravid? Jag har så oregelbunden mens att jag inte kan utgå från den.
Usch så sur jag är idag. Var och lämnade blodprov igår och gyn lovade att hon skulle ringa mig idag. Det verkar som om hon har glömt bort mig då hon inte har ringt och när jag själv ringer kommer det bara en telefonsvarare som säger att kliniken är stängd. Är så förbannad.
BIM+18 idag utan varken mens eller plus (testade senast igår)! Hoppas att jag haft ny ägglossning då jag fick stegring på äl-sticka förra veckan. Dessutom har jag ömma bröst och högre basaltemp. Kan man få ny äl trots utebliven mens? Jag hade ju en pytteblödning en vecka för tidigt, men verkligen pytte, syntes bara på pappret, behövde inte ens trosskydd... Kan det ha varit mens trots allt?
Nu tackar jag för mej mina vänner! Mensen kom idag, så jag ringde med en gång och beställde tid för att sätta in spiral, så det ska jag göra på måndag.
Det känns bra att beslutet är taget och att vi är överens om att sluta försöka. Vi får njuta extra av mina barnbarn när de kommer på besök.
Jag önskar alla stort lycka till!
ÄL 140711. Liten pytteblödning (NID??) den 19/7 sedan ingenting mer. Har haft värk i tjejmagen i 5 dagar, lite illamående från och till, känner mig otroligt varm och igår gjorde det fruktansvärt ont i brösten när jag var ute och gick. Har haft lite rosa på pappret när jag går på toa sen igår? Kan det vara nåt på G? BIM nu på lördag. Testade negativt idag. Är det för tidigt att känna symptom?