• JhjärtaK

BIM Juli 2014

Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.

Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.

• JhjärtaK
    Pyret 85 skrev 2014-07-19 14:06:21 följande:
    Ååååh grattis! Du har väl också BIM på onsdag? Här var det negativt imorse. smile4.gif
    Tack BIM den 21 eller 22 och är på ÄL+10 idag. Jag testade negativt igår med morgonurin, vet inte varför jag ens testade på morgonen då jag alltid innan fått starkare senare på dagen. Håller tummarna för dig!
  • JhjärtaK
    Manelma skrev 2014-07-19 17:22:38 följande:

Grattis alla som plussat idag!! Va roligt!

Här börjar den sedvanliga väntan på BIM som väntas den 31 juli. Ägglossningen var för några dagar sedan. Förväntningarna är på noll då högra äggstocken hade ägglossning igen tredje cykel på raken nu, men ja vem vet kanske det sker ett mirakel :)

Måste försöka att hålla mig från att testa och tror det borde va lättare denna gång då vi ska på semester i slutet av nästa vecka o blir borta till 1 augusti. Funderar på om man helt enkelt bara ska skippa ta med test på resan? Får se hur jag mår på ÄL +8 när vi drar.

Jag kan rekommendera att vänta. Har bara plussat en gång på ÄL+8 och då så svagt att jag inte trodde på det. Hoppas du får ett starkt plus den 1 augusti istället
  • JhjärtaK
    Evening primrose skrev 2014-07-19 19:48:45 följande:

Igår gick testlinjen om kontrollstrecket smile1.gifphp5bsZCS96191.jpg

? Lilla E ?
    Haha, har nog aldrig sett ett såpass starkt test innan
  • JhjärtaK
    zazzyzaz skrev 2014-07-21 12:01:15 följande:

Hej!

Hoppas de är okej jag hoppar in här. Jag har BIM i slutet av denna vecka men redan tjuvtestat och självklart negativt för de är för tidigt. Hoppas ju självklart på ett plus. Känner konstant molande mensvärk i rygg och illamående men tror jag bara letar efter tecken! Ni som plussat hur mådde ni dagarna före? :)

Molande mensvärk och lite illamående en vecka efter ÄL ungefär. Mår likadant nu efter plusset men är nog lite tröttare, kissar oftare och är mer emotionell. Det senaste kan bero på att ovissheten kring om denna graviditet blir kvar eller ej då jag fått lite ljusrosa och bruna flytningar. Precis såsom mina tidigare mf startade. Men vi får se, hoppas så att denna vill stanna!
  • JhjärtaK
    zazzyzaz skrev 2014-07-21 12:16:53 följande:
    Usch då! Hoppas allting går bra för dig! Vad använde du för gravidtest?
    Jag använder testlagrets stickor, de är känsliga och har aldrig fått spök på dem. Sen brukar jag använda CB digitalt vid BIM ungefär för att få det "svart på vitt" men de är inte lika känsliga som tl.
  • JhjärtaK
    Annette79 skrev 2014-07-21 14:50:50 följande:
    Jhjärtak:

Jag håller alla fingrar och tår för dig nu och mig själv... Känns som vi plussat nästan samtidigt varje gång och fått mf samtidigt både maj & juni så nu borde det vara våran tur! Hoppas blödningarna avtar!! Kram
    Tack och kram tillbaka! Ja det verkar som att det har avstannat tror jag iaf (har inte gått på toaletten på ett tag) och testet jag tog vid 16 var starkare än det igår. Hoppas hoppas!
  • JhjärtaK
    Solkatten skrev 2014-07-22 18:14:48 följande:

Hej!
    Har plussade idag på BIM -6. Har ni någon grupp för de som plussat nu i Juli?

Ingen grupp vad jag vet men det finns nog någon/några trådar med BF mars eller till och med april under sektionen "Gravid"

Själv avvaktar jag nog några veckor och ser hur detta går.
  • JhjärtaK

Ni som är gravida: hur kraftig är er molande värk? Min är som rätt kraftig mensvärk, inte så att jag behöver ta värktablett egentligen men det hade varit rätt så gött att göra det.

Svar på tråden BIM Juli 2014