BIM Juli 2014
Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.
Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.
Gravid igen! Hoppas bara att detta går vägen.
Svårt att se på kort kanske men tydligt i verkligheten.
ser ni något?
Grattis alla som plussat idag!! Va roligt!
Här börjar den sedvanliga väntan på BIM som väntas den 31 juli. Ägglossningen var för några dagar sedan. Förväntningarna är på noll då högra äggstocken hade ägglossning igen tredje cykel på raken nu, men ja vem vet kanske det sker ett mirakel :)
Måste försöka att hålla mig från att testa och tror det borde va lättare denna gång då vi ska på semester i slutet av nästa vecka o blir borta till 1 augusti. Funderar på om man helt enkelt bara ska skippa ta med test på resan? Får se hur jag mår på ÄL +8 när vi drar.
Igår gick testlinjen om kontrollstrecket
Hej!
Hoppas de är okej jag hoppar in här. Jag har BIM i slutet av denna vecka men redan tjuvtestat och självklart negativt för de är för tidigt. Hoppas ju självklart på ett plus. Känner konstant molande mensvärk i rygg och illamående men tror jag bara letar efter tecken! Ni som plussat hur mådde ni dagarna före? :)
Hej!
Har plussade idag på BIM -6. Har ni någon grupp för de som plussat nu i Juli?
Ni som är gravida: hur kraftig är er molande värk? Min är som rätt kraftig mensvärk, inte så att jag behöver ta värktablett egentligen men det hade varit rätt så gött att göra det.