-
Grattis! Håller tummarna för att den vill stanna. Hur många mf har du haft? (Om några).Annette79 skrev 2014-07-16 15:04:53 följande:Tack, så lycklig just nu :)) Hade lovat ungarna att gå ut och spela fotboll efter lunchen (testet) så gissa om jag skrattat mycket i em... Och varit "rädd" för bollen ;))))
-
Svårt att se men ta ett nytt imorgon med morgonurin, är det något så borde det synas bättre. Lycka till!malinostrom skrev 2014-07-16 17:22:51 följande:
Jag har BIM idag och hade tidigare bestämt mig för att inte testa utan vänta ett par dagar. Jag gick ändå och inhandlade tester idag. Jag kunde såklart inte hålla mig. Jag gjorde ett vanligt och ett digitalt (dock ej morgonurin). Det digitala visade inte gravid men det andra testet visar en mycket mycket svag linje som både jag och min man ser. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag får göra ett nytt test imorgon och hoppas på att det blir starkare.
-
Stekt ja, rå nej. Men rå blandfärs skall man inte äta oavsett gravidstatusStokke skrev 2014-07-16 18:10:26 följande:
Skulle ni våga äta tinad blandfärs?
Börjar redan noja mig.
-
Hahaha! Ja så kan man ju också tänkaStokke skrev 2014-07-16 20:05:11 följande:
Hihi nej absolut inte rå.
Jag är kinkig med mat i vanliga fall, vill helst inte äta mat som varit fryst. Läser dödlig efter när andra läser bäst före.
själv läser jag Oätbar/Odrickbar efter istället så lite lik där men fryst har jag generellt inga problem med om det luktat och smakar ok.
-
Våra symptom är rätt så lika. Har inte så ont i brösten men bröstvårtorna är ömma och molvärk morgon och kväll och även en del på dagarna. Även lätt illamående. Hoppas så att det är riktiga symptom och att våra kroppar inte spelar oss ett sprattMemyselfandi89 skrev 2014-07-17 09:42:39 följande:
Hoppar in här ! :)
Bim 19/7 , alla möjliga grav symptom (eller inbillningar) ömma bröstvårtor, vilket jag Aldrig haft innan, ömma bröst (kan inte gå ner för trappor utan att hålla i brösten? Inte heller hänt tidigare..
Molvärk / mensverk mest kvällar och morgnar .. Vaknar upp mitt i natten och springer på toaletten ..
Jag vill bara testa nu!! Men vi försöker hålla oss till bim åtminstone.
Har inte läst igenom hela tråden , men jag hoppas det går bra för er alla :) !
-
22/7 och tänkte testa på lördag ev eller senare om jag lyckas hålla mina testfingrar i styrMemyselfandi89 skrev 2014-07-17 13:55:12 följande:
Konstigt det här med bröstvårtorna aldrig hat de varit så ömma och dygnet runt!
Hoppas verkligen vi har gravid symptom och inget annat ;P
När har du BIM JhjärtaK ?
:)
När tänkte du testa? -
Ca en vecka efter ÄL skulle jag tro.Missk37 skrev 2014-07-17 15:44:56 följande:
När förekommer nidblödningar som
Vanligast? :)
-
Molvärk och ömma bröstvårtor borta och negativt test imorse så här inväntas nog mensen på måndag eller tisdag
-
Jag får starkare plus senare på dagen än vad jag får på morgonurin så än finns hopp! Jag hoppas att ingen av oss är skengravida utan att det tittar ut bebisar i mars/april iställetMemyselfandi89 skrev 2014-07-18 18:04:26 följande:
Jag har ett test kvar hemma och jag har inget tålamod vill testa igen ! Trots att jag testade med morgon urin imorse ! :( symptom kvar under dagen.. Nu vill jag bara sova igenom helgen och hoppas att mensen inte dyker upp !!
Vi längtar såååå efter ett barn!
Vill inte känna besvikelsen denna månad igen , håller tummarna för att jag inte är sken gravid !
Hoppas ni andra kan hålla ut bättre än jag och att det blir ett plus på era stickor snart !
-
Men så tråkigt! Ni kanske skall lägga syskonplanerna på is ett tag så att din sambo kommer upp på banan igen och att sexlivet börjar fungera igen? Så får ni möjlighet att njuta av er dotter också och ge henne extra mycket uppmärksamhet innan hon så småningom blir storasyster? Oavsett lycka till och prata med din sambo om hur du, och han, känner!MammaMia91 skrev 2014-07-19 00:27:25 följande:
Jag skiter i allt nu, varje månad får sambon kalla fötter och vill inte ha sex. Just nu är jag så otroligt deppad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, bara gråter och gråter
, orkar inte ens bry mig om vardagen längre, inget tålamod till dottern heller. Jag har pratat med honom att om det ska bli barn så måste vi ha sex aktivt, jag vet säger han bara men det blir inget mer. Jag orkar inte mer nu :'(