• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • eagle87
    snö 81 skrev 2014-07-04 08:39:17 följande:

Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?

Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...

Ja känner ibland att brösten gör jätte ont o kliar. Ibland molvärk. Inget mer.... Ja tror inte de har tagit sig :( men hoppas som fan.
  • Gummsan
    snö 81 skrev 2014-07-04 09:39:17 följande:

Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?

Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...

Känner mig gravid. Dock är testen blanka BIM 7-9e nått....
  • Loven
    eagle87 skrev 2014-07-04 21:36:50 följande:

Ja känner ibland att brösten gör jätte ont o kliar. Ibland molvärk. Inget mer.... Ja tror inte de har tagit sig :( men hoppas som fan.

Jag tror jag känner, dock väldigt osäker då det är mitt första försök och har enbart googlat symptom.
  • Fruhs

Hej jag hoppar in här!

Vi har en son på ett år och nu är vi sugna på en till liten :)

Beräknad icke mens 27/7

Vi kommer köra på som vanligt och så får de bli när de blir :)

• eagle87

Ljusljus bruna flytningar som jag alltid får några dagAr innan mens så ja de väll bara ge upp för denna gång. Undrar verkligen hur de kommer kännas den gång man plussar.

• Missk37

Ger upp, gjorde ett test nyss. Neg.. Fattar inte varför det inte vill sig.. Har försökt ett riktigt bra tag och vill inte ens veta hur många månader. Ligger nog på 7-8 försöket nu om inte mer.. Knäckt och kan inte somna om.. Känner mig så trasig så det inte går att beskriva

• Syren
    Missk37 skrev 2014-07-05 07:14:52 följande:

Ger upp, gjorde ett test nyss. Neg.. Fattar inte varför det inte vill sig.. Har försökt ett riktigt bra tag och vill inte ens veta hur många månader. Ligger nog på 7-8 försöket nu om inte mer.. Knäckt och kan inte somna om.. Känner mig så trasig så det inte går att beskriva

Så himla trist när man vill så gärna.. Jag fick också neg imorse :( men ändå är jag naiv och lever på hoppet att jag är en låghormonare..
  • MammaMia91

Fick mensen idag, bättre lycka nästa gång. Nästa bim är 31 juli, någon som vill flytta mig?

• Fiiaaa

BIM idag men ingen mens än precis som jag väntat mig. Dock börjar jag känna av brösten lite grann samt molvärk så jag hoppas det betyder att den är på g Jag gjorde nämligen ett gravtest igår innan vi drog iväg på middag och det var negativt. Även fast jag var säker på att det skulle vara så med tanke på allt strul den är månaden så ville jag dubbelkolla innan jag tog mig några glas vin. Man undrar ju vad det beror på med allt dessa som hänt denna månaden, miniblödningen för en vecka sen, konstigt tempkurva (som nu faktiskt stiger och inte alls går ner som normalt innan mens), molvärk... Kroppen är upp och ner och jag hoppas bara att det ordnar till sig snart

• snö 81
    Jessans skrev 2014-07-04 21:20:56 följande:
    Jag har BIM på måndag (7/7) och precis som du vissa stunder/dagar känner jag mig övertygad om att jag är gravid och vissa känns ingenting alls. Skumt! Undra om det är något...
    Jag har gått till att känna att det inte är nåt denna månad :(

Har även börjat fundera på en paus från bebisbakandet...
Svar på tråden BIM Juli 2014