• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85
    Fiiaaa skrev 2014-07-10 16:49:34 följande:

Såhär såg mitt CB ut igår... kan aldrig stämma att man inte skulle få ett tydligt plus på bim +4. (Förra gången var det som sagt superstarkt på bim-1) Dessutom har jag inga alls symtom förutom utebliven mens. Jag ger upp för denna gång helt enkelt och hoppas på att mensen sätter igång snart. Eller att den kanske bara har hoppat över en månad och att det är en ny äl på gång. Nya friska tag alltså och lycka till alla ni som har BIM i dagarna! 

Jag tycker mig se ett streck iaf... köp ett digitalt?

• Fiiaaa
    JhjärtaK skrev 2014-07-10 15:36:47 följande:
    Testa med ÄL test, då vet du när nästa BIM är.
    Ja, så svårt att veta när jag ska börja testa bara... då får jag nästan köra från och med nu. Testade faktiskt med äl-test igår, och fick utslag, men svagare än kontrollstrecket vilket ju betyder att det inte är positivt. Det knäppa är att jag i tidigare cyklar inte fått nåt utslag alls när det inte varit i närheten av äl. Samtidigt har jag aldrig lyckats få full stegring på äl-test, inte den cykeln jag blev gravid heller, trots att jag då uppenbarligen måste ha haft det. Tycker att det mest är förvirrande med äl-testerna. 
  • Fiiaaa
    JhjärtaK skrev 2014-07-10 15:36:47 följande:
    Testa med ÄL test, då vet du när nästa BIM är.
    Ja, så svårt att veta när jag ska börja testa bara... då får jag nästan köra från och med nu. Testade faktiskt med äl-test igår, och fick utslag, men svagare än kontrollstrecket vilket ju betyder att det inte är positivt. Det knäppa är att jag i tidigare cyklar inte fått nåt utslag alls när det inte varit i närheten av äl. Samtidigt har jag aldrig lyckats få full stegring på äl-test, inte den cykeln jag blev gravid heller, trots att jag då uppenbarligen måste ha haft det. Tycker att det mest är förvirrande med äl-testerna. 
  • Fiiaaa
    Evening primrose skrev 2014-07-10 16:54:51 följande:

Fiiaaa

Inplantationen kan ha varit tidigare senast.

Ja man vet ju aldrig, men har ändå svårt att tro att det skulle kunna stämma, även om det var lite senare så borde det ändå ge utslag nu. 
  • Fiiaaa
    Pyret 85 skrev 2014-07-10 17:12:45 följande:
    Jag tycker mig se ett streck iaf... köp ett digitalt?
    Det är ju det som är så frustrerande, att det dyker upp nån form av spökstreck, både på detta och på testlagrets... men det kanske kan vara så att det finns lite hcg-rester kvar efter missfallet. Det är ganska exakt 9 veckor sen nu, men det sägs ju att det kan finnas kvar ganska många veckor. Händer det inget mer alls så får jag kanske köpa ett digitalt nästa vecka eller så... 
  • Fiiaaa
    eagle87 skrev 2014-07-10 15:47:22 följande:

Jag är på väg o köpa test nu..... Ska köpa cb digitalt.... Jag fastar o har inte druckit sen 1:30 inatt. Ska jag göra testet nu på eftermiddag lr vånta tills imorn? Tror ni fasta kan förskjuta mens dvs förlänga lutealfasen? Så sjukt nervös.

Spännande" Gör et nu i eftermiddag! Håller alla tummar och tår =)
  • Evening primrose

Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt

Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak

Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos

Eller bara sexa varannan var tredje dag

♡ Lilla E ♡
  • Fiiaaa
    Evening primrose skrev 2014-07-10 17:27:28 följande:

Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt

Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak

Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos

Eller bara sexa varannan var tredje dag

Ja det får nog bli mycket ligga under semestern helt enkelt, haha =) 
  • eagle87

Fick negativt. Känns skit jobbigt. Va så säker. Vart e mensen da? Fan oxå..... Hade köpt alkoholfri rosé o tagit fram fin glasen trodde vi skulle fira ikväll.

• NILE90
    eagle87 skrev 2014-07-10 19:15:14 följande:
    Fick negativt. Känns skit jobbigt. Va så säker. Vart e mensen da? Fan oxå..... Hade köpt alkoholfri rosé o tagit fram fin glasen trodde vi skulle fira ikväll.

Ååh vad trist. :( bara hoppas på att augusti är er månad. :)
Svar på tråden BIM Juli 2014