BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Såhär såg mitt CB ut igår... kan aldrig stämma att man inte skulle få ett tydligt plus på bim +4. (Förra gången var det som sagt superstarkt på bim-1) Dessutom har jag inga alls symtom förutom utebliven mens. Jag ger upp för denna gång helt enkelt och hoppas på att mensen sätter igång snart. Eller att den kanske bara har hoppat över en månad och att det är en ny äl på gång. Nya friska tag alltså och lycka till alla ni som har BIM i dagarna!

Fiiaaa
Inplantationen kan ha varit tidigare senast.
Jag är på väg o köpa test nu..... Ska köpa cb digitalt.... Jag fastar o har inte druckit sen 1:30 inatt. Ska jag göra testet nu på eftermiddag lr vånta tills imorn? Tror ni fasta kan förskjuta mens dvs förlänga lutealfasen? Så sjukt nervös.
Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt
Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak
Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos
Eller bara sexa varannan var tredje dag ![]()
Svårt å se med dom där plustesten tycker jag lättare med streck på stickor när d är svagt ![]()
Också haft så på ältest, att d liksom inte blir helt pos men ändå verkar vara en tydlig peak
Du kan dubbelkolla m rosa cb då, el bara anta att d starkaste du får är pos
Eller bara sexa varannan var tredje dag ![]()
Fick negativt. Känns skit jobbigt. Va så säker. Vart e mensen da? Fan oxå..... Hade köpt alkoholfri rosé o tagit fram fin glasen trodde vi skulle fira ikväll.