• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Vlad
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-12 20:37:09 följande:
    Men alltså ärligt talat! Varför går folk inte i kyrkan längre på söndagarna!? Man ser ju folk som står ute och dräller i solen istället. *muttrar*

Vlad, har du nån åsikt i frågan?
    Hur skulle jag kunna se om någon står och dräller i solen när jag sitter i gudsfruktigt majestät på min församlingsbänk?
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 20:56:03 följande:
    Det är ok det också! smile1.gif
    Jag får skylla på ålderdom. Herregud, jag är ju närmare 30 än 16 nu. Mitt liv är över. Ö V E R!
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Vlad

Jag tror att det är cannabisen som sabbar er tidsuppfattning, ni borde verkligen söka hjälp för det där med drogerna!

• Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 20:57:39 följande:
    Jag får skylla på ålderdom. Herregud, jag är ju närmare 30 än 16 nu. Mitt liv är över. Ö V E R!
    Ja fy fan, du står ju praktiskt taget med bägge fötterna i graven.
    Själv är jag en fossil och kommer att leva i  A L L   E V I G H E T !
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 20:59:17 följande:
    Ja fy fan, du står ju praktiskt taget med bägge fötterna i graven.
    Själv är jag en fossil och kommer att leva i  A L L   E V I G H E T ! smile2.gif
    Det värsta är att jag låg och grinade i sängen förra veckan och verkligen tyckte att mitt liv var över för att jag är så gammal
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:00:36 följande:
    Det värsta är att jag låg och grinade i sängen förra veckan och verkligen tyckte att mitt liv var över för att jag är så gammal smile2.gif

.
    Det är inte riktigt över än. Först ska du jobba i 290 413 timmar. Plus övertid.
    Sen ska du utså 8200 regndagar, svettats 18250 liter och  käka 650 kg pasta. Sen så är du färdig för att lämna jordelivet!
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:15:10 följande:

.
    Det är inte riktigt över än. Först ska du jobba i 290 413 timmar. Plus övertid.
    Sen ska du utså 8200 regndagar, svettats 18250 liter och  käka 650 kg pasta. Sen så är du färdig för att lämna jordelivet!

Fast.. Jag jobbar ju inteTungan ute Jag är en sån där bortskämd jävel som får allt serverat på silverfat av min sambo.

OM jag aldrig jobbar, får jag stanna kvar för alltid då? I wonder..

• Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:17:13 följande:

Fast.. Jag jobbar ju inteTungan ute Jag är en sån där bortskämd jävel som får allt serverat på silverfat av min sambo.

OM jag aldrig jobbar, får jag stanna kvar för alltid då? I wonder..

Om du "bara" är hemma så jobbar du av bara fasiken. För om du är väl en vanlig dödlig utan ett hov tjänstefolk dubblar vi tiden. Tungan ute

Jag tror mer på att o-sprit konserverar...
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:22:51 följande:
    Om du "bara" är hemma så jobbar du av bara fasiken. För om du är väl en vanlig dödlig utan ett hov tjänstefolk dubblar vi tiden. Tungan ute

Jag tror mer på att o-sprit konserverar...
    Haha, det passar mig "Vet du hur stressande det är för mig att vara hemma?! Vet du hur jobbigt det är att få göra vad man vill hela tiden?! DU kan laga maten!"
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:24:41 följande:
    Haha, det passar mig smile2.gif "Vet du hur stressande det är för mig att vara hemma?! Vet du hur jobbigt det är att få göra vad man vill hela tiden?! DU kan laga maten!"
    Jag antar att du har barn?
    Då är det betald semester att lönearbeta. Skrattande
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?