• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:32:42 följande:
    Hallå? Vad gör du hela dagarna? Hur får du tiden att gå?
    Driver ett volontärdagis med bedagade katter?

Det är ju drömmen Katter iallafall, i alla åldrar.

Men nope, sadly not.. Jag sover, ser på tv, hänger med kompisar, spelar spel, sitter här och skickar jobbiga meddelanden till sambon bara för att jävlas. På senaste tiden har det varit "SET THE DATE!!!"(Charlotte i Sex and the city när hon och Harry bråkar om att han inte popped the question yet). Frågan är poppad, men ett datum har vi inte kommit fram till..

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:49:49 följande:

Det är ju drömmen smile2.gif Katter iallafall, i alla åldrar.

Men nope, sadly not.. Jag sover, ser på tv, hänger med kompisar, spelar spel, sitter här och skickar jobbiga meddelanden till sambon bara för att jävlas. På senaste tiden har det varit "SET THE DATE!!!"(Charlotte i Sex and the city när hon och Harry bråkar om att han inte popped the question yet). Frågan är poppad, men ett datum har vi inte kommit fram till..

Är det frivilligt du är hemma?
    Jag blir rastlös ganska fort men det kanske är jag som  inte har det rätta knycket och inte vet hur man sysselsätter sig själv?
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:52:23 följande:
    Är det frivilligt du är hemma?
    Jag blir rastlös ganska fort men det kanske är jag som  inte har det rätta knycket och inte vet hur man sysselsätter sig själv?

Japp, jag älskar det och mer pengar behövs inte.

Nu är ju du sjukskriven, så jag vet inte om du orkar med, men vänner får tiden att gå något snabbare.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:49:49 följande:

Det är ju drömmen smile2.gif Katter iallafall, i alla åldrar.

Du ska inte skaffa en då? De kan vara nog så många fastän de bara är en... Speciellt på natten är en väldigt många.
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 21:53:43 följande:

Japp, jag älskar det och mer pengar behövs inte.

Nu är ju du sjukskriven, så jag vet inte om du orkar med, men vänner får tiden att gå något snabbare.

Men det är ju hur bra som helst att du får som du vill och det funkar. Tummen upp för sånt.
  • UniqueSnowflake
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:43:37 följande:
    JAG ÄR INGEN KATT!!!!!

*UPPRÖRD*

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hehehe Tungan ute
    (.^_^.)
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:53:53 följande:
    Du ska inte skaffa en då? De kan vara nog så många fastän de bara är en... Speciellt på natten är en väldigt många. smile2.gif
    Åja, det vet jag
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 21:54:42 följande:
    Men det är ju hur bra som helst att du får som du vill och det funkar. smile1.gif Tummen upp för sånt.

Men någon gång ska nog även jag hitta på något annat Glad När jag känner för det.
  • Arbetsvegan
    Ojsan skrev 2014-06-12 23:46:13 följande:
    Jag har fått en röst!!Skål
    Gratis!
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?