• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Julligulli

Jag röstade på Lindsey, bara för att hon är så anti egentid. Sen såg jag att det fanns fler som var det också, men ni får väl plusröster då. 

• Julligulli

Arbetsvegan leder?! Hen må vara jobbig som fan, och mest likna vid en finne i arslet, men moraltant? Njäe. 

• sextiotalist
    Ivan52x53 skrev 2014-06-14 01:28:21 följande:
    Ole dole doff...

Det blev Sextiotalist.   Tungan ute
    Skål
    Tackar ödmjukt för denna röst och kommer självklart göra allt för att leva upp till den
  • Anton Chigurh
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-13 22:55:28 följande:
    Ja, Anton hade du det skönt smile1.gif
    ....va fan !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Vlad

Jag vill bara meddela en ändring av reglerna: - Det är det högsta inverterade antalet röster man ska ha!

• lövet2
    Vlad skrev 2014-06-15 20:50:08 följande:
    Jag vill bara meddela en ändring av reglerna: - Det är det högsta inverterade antalet röster man ska ha!
    Glöm det! Vissa av oss har ena foten kvar i den viktorianska eran, och det är vad som är viktigt i det här fallet. Du är alldeles för modern ....
  • Lindsey Egot the only one
    Julligulli skrev 2014-06-14 01:07:39 följande:

Jag röstade på Lindsey, bara för att hon är så anti egentid. Sen såg jag att det fanns fler som var det också, men ni får väl plusröster då. 

Jag har hela dagarna till egentid utan barn och man så varför jag skulle ha det även när de har sin fritid på eftermiddagar/kvällar och helger är där mig en gåta. Då kan vi väl umgås som den familj vi är och valt att skaffa.
  • Ojsan

2 röster! kanske finns en moraltant i mig också!

• Lindsey Egot the only one
    Ojsan skrev 2014-06-15 22:29:12 följande:

2 röster! kanske finns en moraltant i mig också!

Lite moral besitter du nog men inte överdrivet så du retar gallfeber på folk!

Du är ju en av de snällaste på forumet.
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?