• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • lövet2

Min röst gick till den enda som är i närheten av att vara moraltant åtminstone, fast jag tycker nog ingen i församlingen egentligen uppfyller mina kriterier. Rösten går alltså till Lindsey för några inlägg av karaktären "Det borde du ha tänkt på innan du skaffade barn!". Å andra sidan skriver hon i bland det jag tänker men inte påpekar i trådarna ...

• Lindsey Egot the only one
    lövet2 skrev 2014-06-11 23:49:47 följande:

Min röst gick till den enda som är i närheten av att vara moraltant åtminstone, fast jag tycker nog ingen i församlingen egentligen uppfyller mina kriterier. Rösten går alltså till Lindsey för några inlägg av karaktären "Det borde du ha tänkt på innan du skaffade barn!". Å andra sidan skriver hon i bland det jag tänker men inte påpekar i trådarna ...

Tack!

Det är precis som du beskriver. Jag sätter ibland ord på det som andra inte vågar skriva eller vad de tänker. Och här har man ju chansen att skriva det man tänker.
  • UniqueSnowflake

JUST NU...

så leder Lindsey, tätt följd av ArbetsVegan. Sextiotalist knappar snart in?

(.^_^.)
  • Vlad
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-12 17:12:04 följande:
    JUST NU...

så leder Lindsey, tätt följd av ArbetsVegan. Sextiotalist knappar snart in?
    Jag har minst en röst egentligen, Lindsey var ju för full för att pricka rätt när hon röstade. Med tanke på alla suputer på det här forumet är hon knappast ensam om det.
  • sextiotalist

Nagelbitare, känner mig djupt hedrad med att ha en tredjeplats så här långt

• Petite Chérie
    Vlad skrev 2014-06-12 17:52:06 följande:
    Jag har minst en röst egentligen, Lindsey var ju för full för att pricka rätt när hon röstade. Med tanke på alla suputer på det här forumet är hon knappast ensam om det.
    Men jag orkar inte När blev du så rolig?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • UniqueSnowflake
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 17:56:14 följande:
    Men jag orkar inte smile2.gif När blev du så rolig?
    Hehe Skrattande
    (.^_^.)
  • Petite Chérie
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-12 19:33:48 följande:
    Hehe Skrattande
    Lite trist att Vlads kampanj inte verkar funka Inte en endaste röst.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • UniqueSnowflake
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 19:36:11 följande:
    Lite trist att Vlads kampanj inte verkar funka smile4.gif Inte en endaste röst.

WEAK!

Vlad är ju trots allt lite scäääry, pålspetsare, trots att Vlad egentligen heter Jenney Tempest och knypplar spets på fritiden.

http://37.media.tumblr.com/d2e367e40d595d82cec42ef4a26a8d9b/tumblr_n0otfei2Pn1skmjuao1_r2_500.gif

(.^_^.)
  • Petite Chérie
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-12 19:48:29 följande:

WEAK!

Vlad är ju trots allt lite scäääry, pålspetsare, trots att Vlad egentligen heter Jenney Tempest och knypplar spets på fritiden.

Vem är det där? Depp?Förvånad
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?