• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Lindsey Egot the only one

Va fan flingan nu beskriver du ju min ex svägerska. Hualigamig tur hon är ex svägerska.

UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 21:18:07 följande:
    Hej har varit borta från tråden ett par timmar.

Jag har röstat på dig Motivering: ibland så verkar du riktigt präktig, men nån riktig moraltant är du inte. Moraltanter är de som säger att Svära är synden och djävulen tar dig om du svär, moraltanter är de som jämför sig med andra men alltid sitter på sin höga häst och är bäst... medan de andra är förtappade... typ... Det finns nån enstaka sådan på FL men hon har tyvärr gått och göm.... jag menar, inte nominerat sig.

Du framhärdar ibland din egen förträfflighet - därför fick du en röst av mig.

Ibland undrar jag om han har ett konto här och spionerar på mig. För ibland svara folk precis som om de vore han. Eller så kanske det finns fler som är som honom.

Huvudsaken är att de kuvar sig under min moral så blir jag en himla lycklig fru och kvinna.

Penida visst jäkla stör du dig när jag ger sanningen och det njuter jag av <3

UniqueSnowflake skrev 2014-06-11 22:31:53 följande:
    Du är så bäst!

• Penida
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:29:12 följande:
    Är du min man eller?
    Nej, lever han detta?Förvånad 
    Avskyr CIO-metoder
  • Ojsan
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:29:12 följande:
    Är du min man eller?
    LOL
  • Penida
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:40:26 följande:
    Ibland undrar jag om han har ett konto här och spionerar på mig. För ibland svara folk precis som om de vore han. Eller så kanske det finns fler som är som honom.
    Huvudsaken är att de kuvar sig under min moral så blir jag en himla lycklig fru och kvinna.

Penida visst jäkla stör du dig när jag ger sanningen och det njuter jag av <3

Ger mig sanningen? Vad? Jag tar inte så allvarligt på detta som du verkar göra. Om jag liknar din svägerska, låt så vara. Jag fixar att andra är olika mig.
    Avskyr CIO-metoder
    Penida skrev 2014-06-11 22:41:16 följande:
    Nej, lever han detta?Förvånad 
    Avskyr CIO-metoder
    Ursäkta men vad är det för grammatik fröken!
  • Penida
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 22:06:51 följande:

Vet inte vad "kura" betyder? Varför jag läst trådarna är för att jag har så jeffla tråkigt emellanåt och då är det kul att läsa dessa hetska debatter. Debatterna blir ju hårdare och råare ju mer privat och känslomässig en diskussion blir; därför är sådana trådar lämpliga tillhåll. Och nej, jag har inget liv.
    Äh, jag tror du är en av de vettiga här.
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:44:30 följande:
    Ursäkta men vad är det för grammatik fröken! smile1.gif
    Vad var problemet?
    Avskyr CIO-metoder
    Penida skrev 2014-06-11 22:44:15 följande:
    Ger mig sanningen? Vad? Jag tar inte så allvarligt på detta som du verkar göra. Om jag liknar din svägerska, låt så vara. Jag fixar att andra är olika mig.
    Avskyr CIO-metoder
    Va? Nä nu har du nog blandar ihop två inlägg. Det lät som om flingan beskrev min exsvägerska. Inte dig fast du kanske är min exsvägerska? Vad vet jag!

Ironi är inte din starka sida och de som förstår sig på mig vet att min bitska sida i sådana här skojtrådar är fulla av ironi och även självironi! Jag bjuder heter det! Sedan att vissa inte hajar hohhoho är tråkigt. Så ta det med en nypa salt. Allt är förlåtet!

Och jag lovar du hade mer än gärna velat vara min man.
    Penida skrev 2014-06-11 22:48:22 följande:
    Vad var problemet?
    Avskyr CIO-metoder
    Lever han detta? Vad är det för grammatik?
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?