• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Petite Chérie
    Arbetsvegan skrev 2014-06-12 23:51:24 följande:
    Gratis! smile1.gif
    Nu leder ju du! Har du varit busy ikväll?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Arbetsvegan
    Petite Chérie skrev 2014-06-12 23:56:22 följande:
    Nu leder ju du! Har du varit busy ikväll?
    Typ.

Märks det så himla tydligt att jag rört om lite i diverse hat- och rasismtrådar? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • sextiotalist
    Ojsan skrev 2014-06-12 23:46:13 följande:
    Jag har fått en röst!!Skål

Glad
  • Lindsey Egot the only one
    Vlad skrev 2014-06-12 17:52:06 följande:
    Jag har minst en röst egentligen, Lindsey var ju för full för att pricka rätt när hon röstade. Med tanke på alla suputer på det här forumet är hon knappast ensam om det.
    Haha.... Jag har inte druckit en droppe sedan 2009. Så det var nog övertröttheten som var orsaken
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-12 19:48:29 följande:

WEAK!

Vlad är ju trots allt lite scäääry, pålspetsare, trots att Vlad egentligen heter Jenney Tempest och knypplar spets på fritiden.

http://37.media.tumblr.com/d2e367e40d595d82cec42ef4a26a8d9b/tumblr_n0otfei2Pn1skmjuao1_r2_500.gif

(.^_^.)
    Ah Gud flingan!

Jag älskar Gary Oldman i rollen som Vlad. Såg den 11gg på bio när den gick och jag hade kunnat dra över honom omedelbart som en ung Vlad Dracula!
  • Anton Chigurh

Jag har inte röstat än, men jag kan tänka mig att sälja min röst för sex, och....om det skulle skita sig, att det inte blir nåt med sex, eller så, för min del, så kan jag nöja mig med en kopp kaffe. Bara jag får mjölk i. Mellanmjölk. Och dricker ni bara Te går det bra det också. Och är ni för jävla snåla för att bjuda på en kopp Te, så kan ni ju be och böna mig om att få min surt förvärvade röst.

Kram //Anton

Och ha en för jävla skön fredag, gottfolk.Solig Det tänker jag ha. Skönare än ni anar.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • UniqueSnowflake
    Anton Chigurh skrev 2014-06-13 09:26:45 följande:
    Jag har inte röstat än, men jag kan tänka mig att sälja min röst för sex, och....om det skulle skita sig, att det inte blir nåt med sex, eller så, för min del, så kan jag nöja mig med en kopp kaffe. Bara jag får mjölk i. Mellanmjölk. Och dricker ni bara Te går det bra det också. Och är ni för jävla snåla för att bjuda på en kopp Te, så kan ni ju be och böna mig om att få min surt förvärvade röst.

Kram //Anton

Och ha en för jävla skön fredag, gottfolk.Solig Det tänker jag ha. Skönare än ni anar.
    Ha en fin fredag själv! Härligt, Anton. Här har du en kaffe med mjölk från mig, en liten.

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20090831092837/mafiawars/images/9/92/Boost_cappuccino_75x75_01.gif
    (.^_^.)

Kram //Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Tyvärr kan jag inte erbjuda någotdera då jag ligger i sängen, höggravid med ett huvud som trycker på mellan benen och sammandragningar hela tiden så jag vägrar gå upp!

Men jag hoppas du får en trevlig fredag ändå!
  • Vlad

Kram //Anton

Tyvärr skat, jag är hopplöst monogam! Glass?
Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?