• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • Blancheflour

Är väldigt tacksam för Lindseys inlägg i mina trådar, de är vettiga och hjälpsamma. Har aldrig upplevt L som en moraltant.

• Petite Chérie
    Penida skrev 2014-06-11 23:00:50 följande:
    Jag förstår, det måste ha varit jobbigt. Kan glädja dig och andra med att jag inte kommer hoppa in igen.

Vad är det med din attityd egentligen?

Nej, det var inte jobbigt. Jag tyckte du var en moraltant som kom in och berättade för medlemmar hur äckliga de var.

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • UniqueSnowflake
    Petite Chérie skrev 2014-06-11 23:03:50 följande:

Nej, det var inte jobbigt. Jag tyckte du var en moraltant som kom in och berättade för medlemmar hur äckliga de var.

Ja det var inte klokt nånstans, det håller jag med om, men låt oss bevara en positiv, happy feeling i denna tråd pls.
    (.^_^.)
  • Lindsey Egot the only one
    Blancheflour skrev 2014-06-11 23:01:30 följande:

Är väldigt tacksam för Lindseys inlägg i mina trådar, de är vettiga och hjälpsamma. Har aldrig upplevt L som en moraltant.

Men va gulligt! Jo visst ibland kan jag träffa rätt också! Det gäller bara att betraktaren tycker om och förstår vad man skriver. Vissa saker gillar man andra inte och det man inte gillar behöver man faktiskt inte bry sig om. Men vissa stör sig visst så mycket att de hellre läser det som de inte gillar och hakar upp sig på det.
  • UniqueSnowflake
    Blancheflour skrev 2014-06-11 23:04:22 följande:
    Röstade på sextiotalist. Gillar henne men hon kan vara lite väl tuff ibland.
    Haha. Det tål hon SÄKERT. Hon är en tuffing. Gillar henne ändå, eller kanske därför!
    (.^_^.)
  • Penida
    Petite Chérie skrev 2014-06-11 23:03:50 följande:

Ja, och det bad jag ursäkt för.
    Avskyr CIO-metoder
  • Superninjaprinsessaa

Men hallå! Nu fick ni mig att logga in!

Arbetsvegan skrev 2014-06-11 20:52:31 följande:
    Äh, jag behöver inte motivera för jag vet att jag alltid har rätt i alla lägen. Jag kan liksom inte rå för att det är så men jag är ödmjuk i alla fall.

Det här är min motivering till var för arbetsvegan fick min röst^^
  • UniqueSnowflake
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-06-11 22:48:38 följande:
    Va? Nä nu har du nog blandar ihop två inlägg. Det lät som om flingan beskrev min exsvägerska. Inte dig fast du kanske är min exsvägerska? Vad vet jag!

Ironi är inte din starka sida och de som förstår sig på mig vet att min bitska sida i sådana här skojtrådar är fulla av ironi och även självironi! Jag bjuder heter det! Sedan att vissa inte hajar hohhoho är tråkigt. Så ta det med en nypa salt. Allt är förlåtet!

Och jag lovar du hade mer än gärna velat vara min man. smile5.gif
    Hjärta Lindsey du är underbar... förutom när man står på motsatt sida i debatt... då är du inte så underbar att ha att göra med... Men jag gillar dig stort ändå! (Och jag kan vara nog så bitsk själv)
    (.^_^.)
  • Lindsey Egot the only one

Men vad hände? Min röst på Vlad finns inte med. Jag är hundra säker att jag tryckte på Vlad. Denna självutnämnda moraltant eller surkxk för jag tror Vlad är en man. Fast vem vet, vi kanske inte finns överhuvudtaget utan bara i denna FL låtsatsvärld

Min röst måste ha kommit på den över eller under. GRRRRR!!!!!!!!

Sorry flingan för utropstecknen.

Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?