• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Sunzhine
    Nallebjörnis skrev 2014-08-05 22:56:16 följande:

Grattis och välkommen alla nya =)

Tackar Tackar Har ni någon bf lista som vi kan lägga till oss i.?
  • Sunzhine
    Längtan1986 skrev 2014-08-05 19:59:09 följande:

Tack för lugnande ord :) känns verkligen läskigt å vart så i två

Dar nu. Men hoppas det går över. Mvc har ju bara tel tid på förmiddagarna å jag är inte ledig å kan ringa förrän tors.

Har även mindre symtom idag än igår. Typ mådde jätteilla hela dan igår men näsran inget idag. Antar att många har det så dock?

Ingen orsak, det är ju d som är skönt här, att man kan fråga, dela med sig, få råd mm

Själv har jag mått ganska bra, men tokilla nu sen 3 dgr tillbaka. Glad att jag inte kräks helt hysteriskt bara, som jag gjort med mina 2 andra.
  • lovley00

Mår också så mycket bättre denna gång än tidigare, är iof jätte noga med mina vitaminer folsyra, d-vitamin, omega-3 och blutsaft. Sen kör jag min träning men det är så svårt i denna värme men min bm sa håll i träningen så det ska jag göra så länge jag orkar.

• Längtan1986

Själv har jag inte orkat träna än fast jag normalt

Tränae en hel del. Har mått så jäkla illa å vart så trött att det bara går inte :/

• HoppasHoppas1

Hej alla!
    Var på "info" möte hos BM igår och fick tid till inskrivning, känns fortfarande helt overkligt. Har inga jättesymptom mer än väldigt ömma bröst/tydliga ådror och ibland illamående.... annars mår jag bara bra. Hoppas att det håller i sig och att den lilla stannar där inne!!

• Lavish

Har varit på inskrivning, gick bra, gillade den här barnmorskan mycket bättre än den förra jag hade med sonen. Ska tillbaka nästa vecka för blodprov. 

Mår lite mindre illa nu, men är ännu mer trött. Vissa dagar är jag helt utslagen och orkar ingenting. Trist att ha mått illa+ varit jävligt trött hela semestern, men samtidigt är det förstås smidigt att klara av det på semestern. Också oerhört tacksam att jag sluppit jobba när det varit så varmt, verkar som den värsta hettan kommer att lägga sig tills jag ska tillbaka till jobbet. 

Nu ser jag fram emot att få KUB-ultraljudet avklarat om ett par veckor, (har inte fått någon tid än), så kommer jag börja berätta för folk sen. 

• Längtan1986

Pratat med 1177 och vårdcentral då

Mitt underliv har kännts avdomnat i två dar, men igen av dom vågade ens gissa på vad det kunde bero på å sa att jag ska ringa mvc i morgon och hoppas att dom vet...

Tänk om det är något farligt???! Är sjukt obehagligt å jag e så nojjig!

Nån av er som haft liknande?

• HoppasHoppas1

Hej! Jag behöver ert råd angående en sak. Vad tänker ni om KUB-test? Ska man eller ska man inte. Jag är "bara" 29 år och inom vårt landsting erbjuds man bara testet från 33 år ålder. Det finns dock privata kliniker man kan vända sig till, kostat några tusenlappar. Vad säger ni?