Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
v8 idag och har haft litet illamående men inte alls som mina förra graviditeter, är svårt att veta om det är graviditeten eller denna värme som gjort det, håller tummarna att det stannar så. :) hur mår ni andra?
v8 idag och har haft litet illamående men inte alls som mina förra graviditeter, är svårt att veta om det är graviditeten eller denna värme som gjort det, håller tummarna att det stannar så. :) hur mår ni andra?
Jag skulle fortfarande kunna sova dygnet runt. ...
Ömma tuttar åxå ;)
V 8+3 här . Brösten ömmar mycket och jag är extremt trött . Men annars så är det bara smågrejer, som att huden och håret är mycket fetare och lite halsbränna. Är relativt skonad med andra ord! Peppar peppar ...
Var på inskrivning igår , fick datum för KUB i slutet av augusti .
Den molande värken har försvunnit och dom ömma brösten är inte ömma längre.. Känns inte som att man är gravid längre när man inte har några symptom.. Man blir ju lite nojig speciellt efter att jag inte alls är lika trött längre heller...
Ni andra då?
Jag vill vara med i FB-gruppen. Hur gör jag???
Jag vill vara med i FB-gruppen. Hur gör jag???
6+2 här. Lär ju ändras, men nu är BF 26 Mars. Gjorde VUL i 5+4 för att kolla hur långt gången jag var och de kunde se ett litet tickande hjärta i den lilla räkan :)
Hej! Hur går det för alla?? Har varit lite frånvarande pga semester, men nu är vardagen tillbaka :) Har ni varit på era inskrivningssamtal ännu? Jag ska till barnmorskan nu på fredag.
Har fortfarande svårt att förstå att jag är gravid. Vissa dagar känner jag mig inte alls gravid, men andra dagar så har jag både illamående, kräkningar och extrem trötthet. Brösten är dock konstant ömma och har nog blivit lite större till och med.