• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • lovley00

v8 idag och har haft litet illamående men inte alls som mina förra graviditeter, är svårt att veta om det är graviditeten eller denna värme som gjort det, håller tummarna att det stannar så. :) hur mår ni andra?

• RoZ29
    lovley00 skrev 2014-07-31 08:25:03 följande:

v8 idag och har haft litet illamående men inte alls som mina förra graviditeter, är svårt att veta om det är graviditeten eller denna värme som gjort det, håller tummarna att det stannar så. :) hur mår ni andra?

Den molande värken har försvunnit och dom ömma brösten är inte ömma längre.. Känns inte som att man är gravid längre när man inte har några symptom.. Man blir ju lite nojig speciellt efter att jag inte alls är lika trött längre heller...

Ni andra då?
  • Milov

V 8+3 här . Brösten ömmar mycket och jag är extremt trött . Men annars så är det bara smågrejer, som att huden och håret är mycket fetare och lite halsbränna. Är relativt skonad med andra ord! Peppar peppar ...

Var på inskrivning igår , fick datum för KUB i slutet av augusti .

• lisohl
    RoZ29 skrev 2014-07-31 09:07:33 följande:

Den molande värken har försvunnit och dom ömma brösten är inte ömma längre.. Känns inte som att man är gravid längre när man inte har några symptom.. Man blir ju lite nojig speciellt efter att jag inte alls är lika trött längre heller...

Ni andra då?

Det är samma för mig. Inga symptom alls för tillfället. Går in i vecka 11 på måndag.
  • marie 1983
    cs03 skrev 2014-08-02 13:27:42 följande:

Jag vill vara med i FB-gruppen. Hur gör jag???

Lägg till Petra Högström på fb (kvinnan med barnet på profilbilden ) så fixar hon det :)
  • RoZ29
    lisohl skrev 2014-08-02 09:23:20 följande:
    Det är samma för mig. Inga symptom alls för tillfället. Går in i vecka 11 på måndag.
    Jag tror jag är i 6-7veckan.. Värken har kommit tillbaka.. Antar att det är så här det kommer vara, värk till och från hela tiden.. Men skönt att ha nått som visar på att man fortfarande är gravid känner jag :)
  • tellmesomethingnew

6+2 här. Lär ju ändras, men nu är BF 26 Mars. Gjorde VUL i 5+4 för att kolla hur långt gången jag var och de kunde se ett litet tickande hjärta i den lilla räkan :)

• Hallon16

Hej! Hur går det för alla?? Har varit lite frånvarande pga semester, men nu är vardagen tillbaka :) Har ni varit på era inskrivningssamtal ännu? Jag ska till barnmorskan nu på fredag. 

Har fortfarande svårt att förstå att jag är gravid. Vissa dagar känner jag mig inte alls gravid, men andra dagar så har jag både illamående, kräkningar och extrem trötthet. Brösten är dock konstant ömma och har nog blivit lite större till och med. Glad