Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hej! Jag behöver ert råd angående en sak. Vad tänker ni om KUB-test? Ska man eller ska man inte. Jag är "bara" 29 år och inom vårt landsting erbjuds man bara testet från 33 år ålder. Det finns dock privata kliniker man kan vända sig till, kostat några tusenlappar. Vad säger ni?
Ingen????
Vi ska göra KUB men hos oss erbjuds det gratis. Vi har både ryggmärgsbråck och downs syndrom i närmaste familjen, därför gör vi det (jag är 29). Jag är inte alls säker på att vi kommer att avbryta även om det skulle visa sig vara något sånt, troligtvis inte.
Men dels kommer jag lida av svår ångest för att det kan vara DS, som är min värsta mardröm, ända fram till förlossningen och jag tror inte det är bra för vare sig mig eller barnet med att jag ska må så dåligt. Dels, om barnet har nått sånt, vill jag få en chans att förbereda mig mentalt, för skulle jag få veta att jag blivit mamma till ett barn med DS på förlossningen mitt i allt kaos och elände man har då, så skulle det nog kunna sluta riktigt, riktigt illa med min mentala hälsa.
Hejsan jag är ny här,har BF den 15 mars, vad jag vet än. :)
Hej! Jag behöver ert råd angående en sak. Vad tänker ni om KUB-test? Ska man eller ska man inte. Jag är "bara" 29 år och inom vårt landsting erbjuds man bara testet från 33 år ålder. Det finns dock privata kliniker man kan vända sig till, kostat några tusenlappar. Vad säger ni?
Ingen????