Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Tack så mycket Kpax
Tappar lite suget att vara med här när det enda som skrivs är mängder bf listor och "Adda mig"- inlägg. Så jag gör ett försök att komma ut det ;)
Hur mår alla gravida då?
Jag känner inte av ett smack längre. Förut hade jag ömmande livmoder och ömma bröst.
Inskrivning om 2 veckor!
Tappar lite suget att vara med här när det enda som skrivs är mängder bf listor och "Adda mig"- inlägg. Så jag gör ett försök att komma ut det ;)
Hur mår alla gravida då?
Jag känner inte av ett smack längre. Förut hade jag ömmande livmoder och ömma bröst.
Inskrivning om 2 veckor!
Min räddning har varit min ismaskin och vatten låter dom smälta lite sen knaprar jag isen. Har lättare halsbränna redan och det är hemskt.
Min mage syns också så gjorde en vidatröjor shopping igår :)
Jag fick för mig igår kväll att fostret hade dött, och den känslan hänger i lite, om än svagare. Ska jag analysera mig själv skulle jag gissa att det beror på att vi berättade för våra föräldrar igår, och att jag nu känner lite prestationsångest. Det och att jag kände ilande hugg på sidorna av livmodern, jag har tidigare haft lite molvärk och svagare "sträckningar", det kändes mer normalt.
Illamåendet kommer smygande nu, så det är väl ingen fara antar jag. Jag är i v 12 (11+2).
Var på hälsosamtal idag. Jätte bra bm!! Fick ett ultraljud bokat nästa vecka!!!: )
ska bli spännande. Är i v 11 (10:6) idag!
Var på hälsosamtal idag. Jätte bra bm!! Fick ett ultraljud bokat nästa vecka!!!: )
ska bli spännande. Är i v 11 (10:6) idag!
Skåne ! Men min moderkaka lossna i förra graviditeten när ja gått över 10 dagar så dem
Ville ha extra koll nu. De tackar man ju inte nej till! Va helt inne på att få vänta till v 18 : )