• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • marie 1983

Fb gruppen är hemlig bara vi som är med där som kan se den o vad som skrivs där och det som står där ska inte skrivas någon annanstans eller förutom i denna tråd :)

• fjäril88
    Villhaenbebbe skrev 2014-07-23 08:25:31 följande:

Hej hopp!

Jag har också BF i mars 2015, den 26 mars om jag räknat rätt :)

Här är också lite blandade känslor från min sambo, jag vet att han är glad och ser fram emot det, men samtidigt är han så oerhört rädd att han ska vara en dålig pappa. Men jag vet att det kommer vända snart. Jag har aldrig mött någon så snäll och underbar som min sambo - så är helt säker på att han blir en fantastisk pappa. 

Jag är i alla fall överlyckig, men väldigt rädd för missfall eller att någon ska vara fel, men det är väl en ganska normal oro :)

Jag har också BF den 26 mars! :D Plussade i förrgår. Första barnet för mig så allt är nytt och väldigt spännande!

Är liksom dig nervös för missfall. Nu har jag dragit på mig en fruktansvärd förkylning dessutom som inte gör det lättare i denna värme utöver långa arbetsdagar. Förkylningen gör mig extra orolig för missfall med... Risken känns hög men jag försöker tänka så att om det värsta sker så är det för att kroppen visste att något var fel. Ger viss tröst tycker jag :)

Din sambo kommer nog att komma runt och blir mer trygg i vad som ska hända så småningom. Det måste ju vara väldigt nytt och omvälvande för er båda! :)
  • Pyret 85
    marie 1983 skrev 2014-07-26 19:39:48 följande:

Fb gruppen är hemlig bara vi som är med där som kan se den o vad som skrivs där och det som står där ska inte skrivas någon annanstans eller förutom i denna tråd :)

nä men här är man ju ändå rätt hemlig. Man vet ju inte om någon man känner på riktigt är med i FB-gruppen.
  • Teresiat

Kul med Facebook, men jag kommer inte gå med i något sådant innan vecka tolv har passerat. Ses då!

• Pyret 85
    marie 1983 skrev 2014-07-26 20:19:04 följande:

Men det därför inte så många är aktiva i denna tråd längre

är det lönt att stanna kvar i denna tråden då? Annars kan jag lika gärna skapa en egen tråd för folk som inte vill gå ut på FB ännu.
  • Truestar
    skarlsson84 skrev 2014-07-26 19:28:09 följande:

Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)

Är det bara hon som kan lägga till en? För jag la till henne å har även skrivit pm men är inte med i gruppen ändå..