• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • jessi84
    Petra 334 skrev 2014-07-05 10:53:40 följande:
    Växtvärk är molande värk mer långdraget. Ligamentsmärtor kommer plötsligt ofta vid en snabb rörelse och känns rätt ordentligt men går över lika fort. Lite som att sträcka sig.
    Då var det kanske ligamentkänsla jag hade igår på jobbet. För stod och skulle göra något vid akvariumet och satte mig ner på huk och då fick jag en stark och snabb smärta vid höger äggstock. Försvann lika fort som den kom.

Det är det jag inte fattar med molande värk, hur det ska kännas. Men förstår att det är svårt att förklara över nätet.

Inga extra kissande just nu, bara lite småilla sedan i torsdags (dagen efter +).
  • Tjollahopp
    jessi84 skrev 2014-07-05 11:34:56 följande:
    Vi tog ett CB test i morse för att få det mer bekräftat och det stod 2-3 =)
    Tänkte ta ett nästa helg också (har ett kvar som måste användas upp) även om vi är säkra så får se om det står kanske 3+ då.

Jag vet inte riktigt hur växtvärk ska kännas??
    Jag mår mest småilla. Har gjort det senast i torsdags (dagen efter testet).
    vad kul=) på mig känns växtvärken som mensvärk. ibland glömmer jag att jag är gravid och tänker "åh inte mens nu" Cool
  • jessi84
    Tjollahopp skrev 2014-07-05 11:38:33 följande:
    vad kul=) på mig känns växtvärken som mensvärk. ibland glömmer jag att jag är gravid och tänker "åh inte mens nu" Cool
    Nej, precis man känner så ibland men sen blir man påmind =)
  • mallixp93

Hej jag hänger gärna på i den här gruppen. Fick mitt plus i torsdags och jag har BF 7/3 det är mitt andra barn . En dotter på snart 9 månader.

Mallan93
  • Therese 84
    Sandran skrev 2014-07-04 11:40:37 följande:
    Vad ska det vara för namn då? Haha får ju inte vara för knäppt :p
    Marsianerna ;) Annars gillar jag förslag som bönerna, tycker vi undviker allt graviditet/mammor i namnet.. 
  • Milov

Hänger gärna på här om ok? Vi fick vårat plus i torsdags efter 13 långa månaders försök. Hade redan innan märkt att jag fått kraftigt ökad aptit och jätteömma bröst och sprang mycket på toan. Testade när vi kom hem från en vecka på västkusten och där var det efterlängtade plusset :) nu har jag lite stickningar i magen förutom de andra ovan nämnda symptomen. Det jobbigaste är att jag ständigt är hungrig !

• Nallebjörnis

Jag kissar hela tiden och mest illamående. Imorse kunde jag inte Äta min favorit frukost ägg mackor med kaviar =/ det gillade inte Myggan...

*Michaela Victoria 091216*
  • jessi84
    mallixp93 skrev 2014-07-05 12:45:40 följande:

Hej jag hänger gärna på i den här gruppen. Fick mitt plus i torsdags och jag har BF 7/3 det är mitt andra barn . En dotter på snart 9 månader.

Grattis =)
  • jessi84
    Therese 84 skrev 2014-07-05 12:53:47 följande:

Marsianerna ;) Annars gillar jag förslag som bönerna, tycker vi undviker allt graviditet/mammor i namnet.. 

Hehe =)
  • jessi84
    Milov skrev 2014-07-05 13:11:59 följande:

Hänger gärna på här om ok? Vi fick vårat plus i torsdags efter 13 långa månaders försök. Hade redan innan märkt att jag fått kraftigt ökad aptit och jätteömma bröst och sprang mycket på toan. Testade när vi kom hem från en vecka på västkusten och där var det efterlängtade plusset :) nu har jag lite stickningar i magen förutom de andra ovan nämnda symptomen. Det jobbigaste är att jag ständigt är hungrig !

Grattis =)

Jag känner just nu av bara lite illamående.

Tog ett test i onsdags för skojs skull (hade inte trott annat än att mensen skulle komma och hade inga symtom för något) och testet var positivt =)

Jag och sambon tog ett CB test imorse för att få det svart på vitt att jag är gravid och det stod "gravid 2-3" =) så glada och det kom glädjetårar från mig. Nu blev detta så verkligt =)
Svar på tråden Bf mars 2015