Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Nu har vi inte varit på kontroll sedan 1-års men då vägde han nästan 10,3 och var 73cm. Tror dock han vuxit på både längden och bredden sedan dess. Tyvärr har han järnbrist fortfarande så vi tragglar på med järndroppar :( vilket gör att han äter sämre.
Hej, hur går man med i Facebook gruppen som är hemlig?
Hej, hur går man med i Facebook gruppen som är hemlig?
Hej! Kul med en mars-tråd!
Plussade idag (även om jag inte riktigt vågar lita på det än) som är BIM-5. Vår plan var egentligen att sätta igång och försöka först efter september och jag fick sån jättepanik när jag insåg att vi inte skyddat oss ordentligt nu så jag tog ett sånt dagen-efterpiller i rena hysterin över att "det-var-ju-inte-som-vi-PLANERAT".
Turligt nog verkar det inte ha fungerat (eller kan det kanske sabotera ngt ändå?). Nu har chocken lagt sig lite iaf och jag gillar tanken på mars mer och mer även om det innebär att många planer får läggas om en del. Enligt graviditetsuträknaren blir det isf beräknat till den 23/3. Är 26 år och bor i sthlm, blir första barnet om det håller sig. Sambon vet inte än, ska ta ett digitalt test i helgen och överraska även om han nog anar ngt.
Oj, du bör nog ringa sjukvårdsupplysningen och höra så inte fostret tagit skada av pillret
Hej alla. Grattis till alla plus â??. Gjorde test för ca 1tim sen och det vart inte det starkaste men ett klart plus ð???. Detta är mitt fjärde, sambons tredje med BF 18mars. Kul att kunna följas åt.
Nu va det färdigtestat, o det känns riktigt bra o se +3!! :)

Hej! Plussade för cirka en vecka sen är i vecka 6 (5+3) Jag och min sambo har försökt sen i december! och nu äntligen gick det! Är beräknad 10/3-15 :)