• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Tjollahopp
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-13 10:03:09 följande:

Hej!

Får dag hoppa med här? :)

Är enligt mina beräkningar i vecka 5+6 idag. Mitt andra barn.

Va hos BM i fredags och pratade lite. Ska dit 7/8 och ta prover och så. 18/8 är det ultraljud:) längtar

Man längtar ju verkligen till ul! Hur kommer de sig att vissa gör de så tidigt?? Eller du har bokat privat ul? : )
  • Sparkliie

Jag fick ett erbjudande att göra tidigt eftersom jag inte visste hur långt gånget jag var pga oregelbunden mens med cykel upp till 65 dagar. Så kunde skilja väldigt mycket.

Klart jag tackade ja! :D

Efter jag har sett hela klumpen pulsera är det som ett lugn har lagt sig i hela kroppen. Letar inte efter symptom på något ska vara fel. Fått en känsla att allt kommer bli bra. Enormt skönt.

• ImseVimseSpindel
    Tjollahopp skrev 2014-07-13 10:37:42 följande:

Man längtar ju verkligen till ul! Hur kommer de sig att vissa gör de så tidigt?? Eller du har bokat privat ul? : )

I Örebro får man göra KUB test om man vill:)

Man gör kub test tidigast vecka 11 och jag kommer va i 10+0 så jag hoppas det går annars får man göra igen. Har lång menscykel och dom går ju efter sista mensen ändå. Så vi får se:)
  • jessi84
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-13 11:30:20 följande:

I Örebro får man göra KUB test om man vill:)

Man gör kub test tidigast vecka 11 och jag kommer va i 10+0 så jag hoppas det går annars får man göra igen. Har lång menscykel och dom går ju efter sista mensen ändå. Så vi får se:)

Bor du i örebro? Hur gammal? Kanske har frågat dig om det förut...dålig koll =)
  • jessi84
    Harryett skrev 2014-07-06 12:31:48 följande:

Va kul att se att de är fler som precis fått det underbara plusset. Försökte skriva in mig i listan men vet inte om de inte fungerar från telefonen? Jag testade mig i fredags o är beräknad 7 mars :), andra barnet, 26år i Sörmland. Är så lycklig men nervös. Har berättat för våra föräldrar men väntar lite till resten får veta :)

Vart i sörmland kommer du ifrån?
  • Nallebjörnis
    walkwithme skrev 2014-07-13 14:29:44 följande:

Hej!

Jag är oxå gravid via ivf och är i vecka 6 imorgon.

Välkommen och grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • Cicci91

Hej, får man vara med här? :D

Plussade i torsdags och enligt appen är bf 14/3. 5+0 idag!

Första barnet för mig och sambon :)

• carro90

Fler än jag om har riktigt riktigt ont?! Liksom en ihållande kraftig smärta i livmodern som strålar ner i bäckenbenet o ut i ryggen! Går inte över om jag vilar.... Börjar blir lite orolig, har talat in på bm´s telesvar idag så hon ringer förhoppningsvis upp tidigt imorgon o lugnar mig. Men det gör så sjukt ont, legat på soffan sen kl 9 idag! :( 

• Petra 334

Välkomna alla nya och grattis!

Carro90 - låter inte alls kul! Har du haft ont tidigare? Inga blödningar eller så? :/

Svar på tråden Bf mars 2015