BF 2015 - Uppsala
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Fika lista:
Fika träff onsdagen den 1/10 kl 18.00 på gränby centrum, fågelsången!
Kommer:
Emma ( mammatillliam12 )
1a oktober börjar yogan för mig och semlan24 :p
Jag träffas gärna och fikar någon dag men för mig passar det bättre på dagtid så kag hoppas det blir nån sån träff lite senare!
Vi ska inte ta onsdagen samma vecka så att också Camilla kan följa med?
Jag går och oroar mig för en grej... Har läst i annan tråd att man kan känna livmoderkanten i navelhöjd kring v 13.. Jag känner ingen kant alls.... Blir rädd att fostret dött och livmodern därmed ej ökat i storlek.. Alla dessa nojor. Nåon som vet något. Jag har hur som haver KUB i morn vilket känns skönt men otroligt nervöst...
Ännu en helt annan grej: Jag skulle, förutsatt att graviditeten fortskrider, vilja gå på den vattengympa som arrangeras via Hjärtat och Studieförbundet vuxenskolan. Tänker mig att man kanske bör börja med detta tidigast v 20...? Någon annan som tänk på detta?
Med böjda knän, inte benen upp ^^
Ska vi byta till den 2/10? Hur kan Alla?
1a oktober börjar yogan för mig och semlan24 :p
Byta datum till torsdag 2/10 kl 18.00?
Fika lista:
Fika träff onsdagen den 1/10 kl 18.00 på gränby centrum, fågelsången!
Kommer:
Emma ( mammatillliam12 )
Klara (irissiri)
Jag är hemma på dagarna och kan träffas dagtid jag oxå :)
Jag träffas gärna och fikar någon dag men för mig passar det bättre på dagtid så kag hoppas det blir nån sån träff lite senare!
Jag kan ej torsdagar. Vill minnas att någon annan inte kunde mån och tis. Och de två yogatjejerna kan ju inte onsdgar. Vad sägs om att ta första träffen en vecka tidigare, dvs onsdagen innan yogatjejerna hinner börja:)? Så kanske vi kan lägga ev kommande träff på dagtid, vilket verkar passa andra bättre. Detta skulle innebära att vi ses osdagen den 24e kl 18 på samma plats. Passar detta datum?