BF 2015 - Uppsala
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Är de nån som skulle vilja träffas och fika nån dag? :)
Gärna :)
Roligt! Vilka tider passar?
Hej,
Jag hoppar gärna in i er tråd om möjligt!?
Väntar mitt första barn och har lagt till mig och Camilla i er BF-lista.
Jag är jätteintresserad av att lära känna fler i samma situation och följer gärna med och fikar!
Jag bor i Fålhagen med min sambo och vi har skrivit in oss på Hjärtat för tredje gången (två missfall bakom oss).
Ska kika lite vad ni skrivit tidigare i denna tråd!
/Klara
BF-lista
10 januari Emily, 25 år, 1:a barnet
6 februari Sara, 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma 23 år, 2 barnet
10 mars Anna, 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, 33 år, 3:e barnet
31 mars Klara, 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, 31 år, 2a barnet
20 April Lina 30år, 3:e barnet
Vad roligt med fler. Trist med missfallen! Är oxå inskriven på hjärtat men ska vi boka in en fika dag eller kvällstid? Vad vill alla? Jag är hemma och kan alla tider egentligen :)
Hej,
Jag hoppar gärna in i er tråd om möjligt!?
Väntar mitt första barn och har lagt till mig och Camilla i er BF-lista.
Jag är jätteintresserad av att lära känna fler i samma situation och följer gärna med och fikar!
Jag bor i Fålhagen med min sambo och vi har skrivit in oss på Hjärtat för tredje gången (två missfall bakom oss).
Ska kika lite vad ni skrivit tidigare i denna tråd!
/Klara
BF-lista 10 januari Emily, 25 år, 1:a barnet 6 februari Sara, 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma 23 år, 2 barnet 10 mars Anna, 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, 33 år, 3:e barnet
31 mars Klara, 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, 31 år, 2a barnet20 April Lina 30år, 3:e barnet
Jag jobbar men kan alla eftermiddagar från 16.30 utöver torsdagar.
Vad roligt med fler. Trist med missfallen! Är oxå inskriven på hjärtat men ska vi boka in en fika dag eller kvällstid? Vad vill alla? Jag är hemma och kan alla tider egentligen :)
Jag ska fixa bm listan strax och lägga till allas fl namn oxå!
Kan också anpassa mig rätt mycket då jag pluggar och har rätt lite obligatoriskt. Måste passa med maken bara om det är kvällstid, så att han kan ta hand om sonen :)
Vad roligt! Jag är Emma 23 år
Men ska vi boka tisdag den 30/9 kl 18 på gränby, fågelsången?
Hoppas så många som möjligt kommer :)
Vem är du i BF-listan ovan? :) Lite jobbigt att ej kunna koppla användarnamn till listan..