BF 2015 - Uppsala
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
BF-lista
10 januari Emily, 25 år, 1:a barnet
6 februari Sara, 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma 23 år, 2 barnet
7 mars, Carro, 24 år, 2:a barnet
10 mars Anna, 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, 33 år, 3:e barnet
31 mars Klara, 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, 31 år, 2a barnet
20 April Lina 30år, 3:e barnet
Tis 30/9 kl 18 funkar fint! Ses på Gränby! Vi kan väl stämma av några dagar innan och se vilka som kommer!
Jag ska fixa bm listan strax och lägga till allas fl namn oxå!
Nuså tror jag att ja fått till listan men alla namn så att dom stämmer!
BF-lista
10 januari Emily, (semlan24) 25 år, 1:a barnet
6 februari Sara, (tattines) 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma (Mammatilllian12) 23 år, 2 barnet
7 mars, Carro, (cherrykola) 24 år, 2:a barnet
10 mars Anna (tussludd), 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, (tullemo) 33 år, 3:e barnet
31 mars Klara, (irissiri) 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, (Vokalissan)) 31 år, 2a barnet
20 April Lina (Linaslus) 30år, 3:e barnet
Åh vad bra fixat!! Tack!
Vad roligt!
Ja precis vi kan ju kolla på måndagen hur många som kommer :)
Vi kan ju göra en fika lista :)
Tis 30/9 kl 18 funkar fint! Ses på Gränby! Vi kan väl stämma av några dagar innan och se vilka som kommer!
Jag lägger till mig själv också!
10 januari Emily, (semlan24) 25 år, 1:a barnet
6 februari Sara, (tattines) 27 år, 2:a barnet
10 februari Emma (Mammatilllian12) 23 år, 2 barnet
7 mars, Carro, (cherrykola) 24 år, 2:a barnet
10 mars Anna (tussludd), 28 år, 1:a barnet
11 mars Jeanette, (tullemo) 33 år, 3:e barnet
13 mars Linn (Lipo) 31 år, 2:a barnet
31 mars Klara, (irissiri) 27 år, 1a barnet
6 april Camilla, (Vokalissan)) 31 år, 2a barnet
20 April Lina (Linaslus) 30år, 3:e barnet
Jag kan tyvärr inte följa med och fika, jobbar sent mån och tis men är mer flexibel övriga dagar!
Ååå vad jag vill att tiden ska gå snabbt nu! På måndag går jag in i vecka 13 och den första faran är över (typ).
Någon som ska / har gjort kub eller annat?
Vi ska inte ta onsdagen samma vecka så att också Camilla kan följa med?
Jag går och oroar mig för en grej... Har läst i annan tråd att man kan känna livmoderkanten i navelhöjd kring v 13.. Jag känner ingen kant alls.... Blir rädd att fostret dött och livmodern därmed ej ökat i storlek.. Alla dessa nojor. Nåon som vet något. Jag har hur som haver KUB i morn vilket känns skönt men otroligt nervöst...
Ännu en helt annan grej: Jag skulle, förutsatt att graviditeten fortskrider, vilja gå på den vattengympa som arrangeras via Hjärtat och Studieförbundet vuxenskolan. Tänker mig att man kanske bör börja med detta tidigast v 20...? Någon annan som tänk på detta?
För mig går det jätte bra! Då tar vi den 1/10 kl 18 jag gör en lista :)
Vi ska inte ta onsdagen samma vecka så att också Camilla kan följa med?
Jag går och oroar mig för en grej... Har läst i annan tråd att man kan känna livmoderkanten i navelhöjd kring v 13.. Jag känner ingen kant alls.... Blir rädd att fostret dött och livmodern därmed ej ökat i storlek.. Alla dessa nojor. Nåon som vet något. Jag har hur som haver KUB i morn vilket känns skönt men otroligt nervöst...
Ännu en helt annan grej: Jag skulle, förutsatt att graviditeten fortskrider, vilja gå på den vattengympa som arrangeras via Hjärtat och Studieförbundet vuxenskolan. Tänker mig att man kanske bör börja med detta tidigast v 20...? Någon annan som tänk på detta?